لی اروین مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی مدارک پزشکی خود را به باشگاه ارسال کرد.

گواهی نامه پزشکی مهاجم تراکتورسازی برای فرار از شکایت استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آنتونی استوکس و لی اروین مهاجمان تیم فوتبال تراکتورسازی بعد از بازی با ذوب آهن برای گذراندن تعطیلات راهی کشورشان شدند که استوکس بعد از چند روز تاخیر به تبریز بازگشت اما اروین طی نامه ای به باشگاه تراکتورسازی اعلام کرده که  دچار افسردگی  حاد شده است  و با دستور پزشک یک ماه باید استراحت مطلق داشته باشد. 

باشگاه تراکتورسازی خواستار ارائه مدارک پزشکی از سوی اروین شده است که گواهی نامه پزشک معالج این بازیکن امروز به باشگاه ارسال شد و در این نامه کر شده است که این بازیکن دچار افسردگی حاد شده است و نیاز به استراحت مطلق دارد. 

همچنین  آنتونی استوکس که به علت تاخیر در بازگشت از کشورش در اختیار باشگاه تراکتورسازی قرار گرفته بود طبق برنامه جلساتی با اسدی مدیرعامل این باشگاه داشت و قرار است درباره این بازیکن تصمیم گیری شود. 

مسئولان تراکتورسازی هم برای اینکه بهانه ای دست استوکس ندهند خانه ای برای این بازیکن تهیه کردند تا او همراه با خانواده اش در تبریز اقامت کنند. اعضای خانواده استوکس هم به تبریز آمدند تا در کنار این بازیکن باشند. 

البته استوکس هنوز هم ناسازگاری می کند   اما زنوزی مالک باشگاه به اسدی گفته که هر جور شده این بازیکن را تا پایان نیم فصل اول حفظ کند تا بعد از اینکه چند بازیکن مطرح جذب کردند اجازه جدایی به این بازیکن  را بدهند. 

باشگاه تراکتورسازی قصد دارد بعد از اینکه به جمع بندی نهایی رسید طی بیانیه ای درباره استوکس و اروین  توضیحاتی بدهد تا اصحاب رسانه و هواداران به طور دقیق اطلاعاتی کسب کنند. 


بیشتر بخوانید: 

تنبیه انضباطی مهاجم گلزن تراکتورسازی همچنان ادامه دارد

جلسه سرنوشت ساز میان استوکس و مدیرعامل تراکتورسازی

زمان جلسه انضباطی مهاجم ناراضی تراکتورسازی مشخص شد


انتهای پیام/ 

آخرین وضعیت مهاجمان خارجی تراکتورسازی 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار