مدیر کمیته امداد شهرستان ملایر گفت: 306 مورد وام خوداشتغالی به مددجویان این شهرستان پرداخت می شود.

پرداخت وام‌ خوداشتغالی به مددجویان ملایریبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، تیمور کرمی‌مقدم، مدیر کمیته امداد شهرستان ملایر با اشاره به اینکه یکی از مهمترین خدمات کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش مددجویان این نهاد است اظهار کرد: کمیته امداد طی سال‌های اخیر با پرداخت وام‌های اشتغالزایی توانسته برای بسیاری از مددجویان اشتغال ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد:مددجویان با دریافت این وام‌ها توانسته اند از چرخه پوشش کمیته امداد خارج شوند و به خودکفایی برسند.

مدیر کمیته امداد ملایر با بیان اینکه مددجویان زیر پوشش و افراد نیازمند با دریافت این وام‌ها توانسته‌اند به کسب و کار و موفقیت در زمینه‌های مختلف دست پیدا کنند گفت: با پرداخت این وام‌ها بسیاری از این خانواده‌ها از چرخه پوشش کمیته امداد خارج شده و به خودکفایی رسیده‌اند.

کرمی مقدم به پرداخت 306 مورد وام خودکفایی و خوداشتغالی به مددجویان زیر پوشش و افراد نیازمند دارای پرونده در کمیته امداد اشاره کرد و افزود: 89 مورد این این وام‌ها با اعتباری بالغ بر 713 میلیون تومان از منابع داخلی پرداخت شده است.

وی تعداد پرونده‌های معرفی شده به بانک را نیز 180 مورد دانست و گفت: در این زمینه نیز بانک‌ها 3 میلیارد و 120 میلیون تومان تسهیلات برای ایجاد اشتغال پرداخت کرده‌اند.

مدیر کمیته امداد ملایر ادامه داد:تعداد پرونده‌های روستایی را نیز برای دریافت وام 254 مورد برشمرد و تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون 37 مورد وام خوداشتغالی به روستاییان پرداخت شده است.

کرمی مقدم مبلغ پرداخت شده این وام‌ها را نیز 577 میلیون تومان دانست و گفت: مابقی پرونده‌ها نیز در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در زمینه معرفی به بانک و پرداخت منابع بانکی نسبت به سال گذشته 177 درصد رشد داشته‌ایم افزود: امیدواریم با همکاری بانک‌ها بتوانیم برای مابقی پرونده‌ها نیز تا حد امکان پرداختی داشته باشیم.

مدیر کمیته امداد ملایر با اشاره به اینکه حوزه فعالیت تسهیلات پرداختی در زمینه کشاورزی، دامداری، خدماتی و باغداری بوده است، خاطرنشان کرد: در این زمینه کمیته امداد با همکاری اداره کار دوره‌های کارآفرینی را برای 102 نفر از مددجویان برگزار کرده است.

انتهای پیام/ب

برگزاری دوره کارآموزی به 102 نفر از مددجویان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار