به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، لطفی معاون خدمات مشترکین و درآمد آب وفاضلاب شهری مازندران گفت: به منظور اجرای طرح میز خدمت الکترونیکی در این شرکت، ۳۲۹ دفتر پیشخوان دولت درحال ثبت درخواست و پذیرش مشترکان هستند.
وی با بیان اینکه تمامی خدمات ۲۲ گانه به صورت غیر حضوری انجام میشود، افزود: متقاضیان و مشترکان آب وفاضلاب از طریق پورتال شرکت به آدرس www.abfa-mazandaran.ir و یا مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت میتوانند درخواست خود را ثبت کنند.
لطفی گفت: با ثبت درخواست، کد رهگیری مختص متقاضی ارسال و مراحل گردش کار از طریق پیامک اطلاع رسانی میشود.
معاون خدمات مشترکین و درآمد آب وفاضلاب شهری مازندران با بیان اینکه متقاضیان از مراجعه حضوری و با در دست داشتن مدارک کاغذی به امور خودداری نمایند، افزود: همزمان با شروع طرح میز خدمت، پروندههای انشعاب آب نیز الکترونیکی شده است.
وی گفت: متقاضیان و مشترکان آب وفاضلاب میتوانند پرسشها و یا انتقادات خود را از طریق پورتال شرکت در بخش میز خدمات الکترونیکی لینک ثبت شکایات، پیگیری و یا ضمن تماس با شماره تلفنی که برای هر امور در بخش مشترکین درنظر گرفته شد و از طریق پورتال شرکت قابل مشاهده است، منعکس نمایند.
لطفی افزود: تمامی هزینههای انجام خدمت نیز از طریق پیامک به مشترک ارسال میشود، گفت: با ارسال پیامک به مشترک در حین گردش کار و تقاضای ثبت شده، مشترک از مراجعه حضوری به امور آبفای شهر خود بی نیاز میشود.
انتهای پیام/ م