۳۲۹ دفتر پیشخوان دولت در مازندران در حال ثبت درخواست و پذیرش مشترکان آب و فاضلاب شهری هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، لطفی معاون خدمات مشترکین و درآمد آب وفاضلاب شهری مازندران گفت: به منظور اجرای طرح میز خدمت الکترونیکی در این شرکت، ۳۲۹ دفتر پیشخوان دولت درحال ثبت درخواست و پذیرش مشترکان هستند.

وی با بیان اینکه تمامی خدمات ۲۲ گانه به صورت غیر حضوری انجام می‌شود، افزود: متقاضیان و مشترکان آب وفاضلاب از طریق پورتال شرکت به آدرس www.abfa-mazandaran.ir و یا مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت  می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند.

لطفی گفت: با ثبت درخواست، کد رهگیری مختص متقاضی ارسال و مراحل گردش کار از طریق پیامک اطلاع رسانی می‌شود.

معاون خدمات مشترکین و درآمد آب وفاضلاب شهری مازندران با بیان اینکه متقاضیان از مراجعه حضوری و با در دست داشتن مدارک کاغذی به امور خودداری نمایند، افزود: همزمان با شروع طرح میز خدمت، پرونده‌های انشعاب آب نیز الکترونیکی شده است.

وی گفت: متقاضیان و مشترکان آب وفاضلاب می‌توانند پرسش‌ها و یا انتقادات خود را از طریق پورتال شرکت در بخش میز خدمات الکترونیکی لینک ثبت شکایات، پیگیری و یا ضمن تماس با شماره تلفنی که برای هر امور در بخش مشترکین درنظر گرفته شد و از طریق پورتال شرکت قابل مشاهده است، منعکس نمایند.

لطفی افزود: تمامی هزینه‌های انجام خدمت نیز از طریق پیامک به مشترک ارسال می‌شود، گفت: با ارسال پیامک به مشترک در حین گردش کار و تقاضای ثبت شده، مشترک از مراجعه حضوری به امور آبفای شهر خود بی نیاز می‌شود.

انتهای پیام/ م

ثبت درخواست مشترکان مازندران در ۳۲۹ دفتر پیشخوان دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.