اختصاصی باشگاه خبرنگاران جوان؛

گول هشتک هنرپیشه را در فضای مجازی نخورید

میرباقری با اشاره به روند تولید برنامه «هنرپیشه» درباره حواشی و سوء استفاده از نام این برنامه در فضای مجازی گفت.

بیژن میرباقری کارگردان برنامه تلویزیونی «هنرپیشه»، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره سوء استفاده برخی از سایت‌ها از نام «هنرپیشه» و ساختار این مجموعه برنامه تلویزیونی گفت: برخی از سایت‌های استعدادیابی بازیگر وجود دارند که به صورت موازی با ما در حال کار هستند و به نفع خودشان از هشتک و نام «هنرپیشه» سوء استفاده و در قبال کاری که انجام می‌دهند، مبلغی را از هنرجویان دریافت می‌کنند. این در صورتی است که شرکت در برنامه «هنرپیشه» به شکل رایگان است و پولی برای حضور و تِست بازیگری گرفته نمی‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به فراخوانی که داده شده، ما آموزش و تِست بازیگری داریم که برای حضور بانوان با رضایت همسر انجام می‌شود. 

کارگردان مجموعه تلویزیونی «هنرپیشه» با بیان روند تولید این برنامه اظهار کرد: درحال حاضر فیلم‌های هنرجویان در حال بارگذاری است تا عوامل و اتاق فکر ما آنها را ارزیابی کنند. البته تا چند روز آینده طراحی و ساخت دکور به اتمام می‌رسد و برنامه شکلی جدی‌تر به خود می‌گیرد.

میرباقری در پایان یادآور شد: مجری  این برنامه شبکه نسیم است و ثبت نام در این برنامه به شکل کاملا رایگان انجام می‌‎شود.

گفتنی است؛ «هنرپیشه» یک برنامه Telent (تلنت) و مسابقه است که در راستای استعدادیابی و کمک به جذب بازیگران جوان می‎‌آید تا آنهایی که به رشته بازیگری علاقه دارند را محک بزند.

این مجموعه به تهیه کنندگی محمدمهدی عسگرپور و کارگردانی بیژن میرباقری قرار است زمستان امسال از شبکه نسیم پخش شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار