مسئله اصلی ما در رادیو زیارت موضوع جذب مخاطب است/ مخاطب سرمایه اصلی رسانه است/رادیو زیارت رادیو وحدت و اتحاد مسلمانان استهمایش یک سالگی رادیو زیارت در سالن رضوان صدا و سیمای خراسان رضوی با حضور مقامات استانی و معاون امور استان‌های سازمان صدا وسیما برگزار شد.
 
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی دارابی معاون امور استان‌های سازمان صدا وسیما در همایش یک سالگی رادیو زیارت گفت:رادیو زیارت با هدف توسعه و تقویت اطلاعات دانش عمومی و معارف زیارتی و دینی در حوزه زیارت تاسیس شده است؛ و امروز با همت همکاران در شهر‌های زیارتی فارس و قم این رادیو به طور همزمان افتتاح گردید.

وی با اشاره به اینکه مخاطب سرمایه اصلی رسانه است تصریح کرد:مسئله اصلی ما در رادیو زیارت موضوع مخاطب است و ما باید برای جذب مخاطب و حفظ مردم همواره مطالعه، پژوهش و برنامه ریزی داشته باشیم.

معاون امور استان‌های سازمان صدا وسیما گفت:در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صدا وسیما ۱۵۰ شبکه رادیو تلویزیون دارد که با بیش از ۳۵ زبان فرا ملی در نقاط مختلف تولید و پخش می‌شود.

دارابی با بیان اینکه رادیو زیارت باید توسط جوانان انقلابی اداره شود افزود:رادیو زیارت رادیو وحدت و اتحاد مسلمانان است و باید الگوی عمل و رفتاری وحدت و نیز زیارت با معرفت علوی و شیعه‌ای را بتواند ترویج دهد.

وی با تاکید بر اینکه قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه باید از جایگاه و سهم والایی در برنامه‌سازی و در کنداکتور پخش رادیو زیارت برخوردار باشند تصریح کرد: این رادیو، صدای خلاقیت، ایده‌های نو، برنامه‌های جذاب و مبتکرانه است و بر این اساس باید از کلیشه‌ها به دور باشد.
 

مهم ترین حوزه ی جامعه اسلامی بخش ارزش و معرفتی زیارت است


محسن نصرپور مدیر کل صدا وسیمای خراسان رضوی نیز در این همایش گفت:یکی از حوزه‌های مهم جامعه دینی و اسلامی بخش ارزش و معرفتی زیارت است.

وی تصریح کرد:شرط بقای رادیو زیارت به روز بودن، واکنش سریع و ایجاد شرایط مناسب برای جذب مخاطب است و بهترین عنصر برای رسیدن به این موضوع نیروی انسانی می‌باشد.

نصرپور با اشاره به اینکه ویژگی رادیو زیارت چابک بودن و برون سپاری می‌باشد گفت:۵۰ تا ۶۰ درصد تولیدات رادیو زیارت توسط بخش خصوصی تولید می‌شود که این هدیه رسانه ملی به مردم شریف خراسان رضوی است و امیدواریم هر روز شاهد رشد و اثر بخشی رادیو زیارت باشیم.

انتهای پیام//ح. ص
برچسب ها: رادیو ، احادیث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.