معاونت نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان لرستان از برگزاری کارگاه آموزشی آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در خرم آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،الهام برنا ،معاونت نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان لرستان از برگزاری کارگاه آموزشی آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در خرم آباد خبر داد.

الهام برنا گفت: این کارگاه آموزشی با هماهنگی معاونت نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان و با حضور نمایندگانی از اداره کل دامپزشکی و علوم پزشکی استان لرستان در سالن جلسات اداره کل محیط زیست لرستان برگزار گردید.

برنا گفت: در این کارگاه که با حضور روئسای واحدها، کارشناسان و محیط بانان شهرستان‌های الشتر، نورآباد، خرم آباد، کوهدشت، پلدختر، چگنی و نیز کارکنان اداره کل محیط زیست لرستان برگزار گردید آخرین راهکار‌های مقابله با این بیماری و شناخت و انتشار این بیماری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این کارگاه آموزشی در پیشگیری و مقابله با این بیماری گفت: با رصد و پایش زیستگاه‌ها تمام توان خود را در جهت پیشگیری و مقابله با این بیماری به کار خواهیم بست.

معاونت نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان لرستان در این جلسه خواستار گزارش مشاهده هرگونه علائم مشکوک به آنفلوانزا فوق حاد پرندگان به ادارات کل دامپزشکی و محیط زیست استان جهت اتخاذ تدابیر ویژه و سریع در راستای مقابه با این بیماری شد.

 

انتهای پیام/ب

برگزاری کارگاه آموزشی آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در خرم آباد

برچسب ها: محیط زیست ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.