رئیس آموزش و پرورش شهرستان مهریز گفت: ۱۰ هزار دانش آموز آمادگی خود را در برابر وقوع حوادث غیر مترقبه به خصوص زلزله ارزیابی کردند.

سید علی کارآموز رئیس آموزش و پرورش شهرستان مهریز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛گفت: به مناسبت روز ایمنی در مدارس با همکاری هلال احمر، نیروی انتظامی و آتشنشانی و  با حضور فرماندار مانور زلزله  در مدارس  شهرستان مهریز برگزار شد.

کارآموز افزود: هدف از اجرای این مانور آشنایی و آمادگی دانش آموز در برابر حوادث غیر مترقبه و ارائه آموزش‌های ایمنی از جمله پناه گیری و تخلیه اضطراری به دانش آموزان از اهداف برگزاری این مانور بود.

وی ادامه داد: انجام این مانور‌های می‌تواند باعث شناسایی نقاط ضعف و قوت دانش آموزان در مواجه با زلزله و بهره گیری از تجربیات افراد در کاهش مخاطرات زلزله شود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان مهریز گفت: در این مانور  ۱۰ هزار دانش آموز  آمادگی خود را در برابر وقوع حوادث غیر مترقبه به خصوص زلزله ارزیابی کردند.

وی افزود: مانور زلزله در مدارس آموزش عملی با تعمیم به کل جامعه طراحی شده است در واقع شبیه‌سازی شرایط بحرانی و مجموعه از عکس العمل‌های دانش آموزان در مواجهه با حوادث مترقبه است.

کار آموز ادامه داد: در حال حاضر ۱۲ مدرسه در شهرستان مهریز مقام سازی شده که مقام سازی در دیگر مدارس لازم الاجرا است.

انتهای پیام/ی

مانور زلزله در مدارس در شهرستان مهریز برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.