مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با سفر به سرپل ذهاب با نیرو‌های اورژانس اجتماعی مستقر در این شهرستان دیدار کرد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه امید قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با سفر به سرپل ذهاب ضمن بررسی وضعیت مددجویان زلزله زده با نیرو‌های اورژانس اجتماعی مستقر در این شهرستان دیدار کرد.

وی گفت : تاکنون مداخلات روانشناختی شامل آرام سازی‌های اولیه پس از حادثه و مداخلات تخصصی برای یک هزار و ۱۴۴۲ نفر از زلزله زدگان توسط نیرو‌های اورژانس اجتماعی بهزیستی انجام شده است و حمایت‌های روانی از آسیب دیدگان همچنان ادامه دارد .

محمودی رئیس اداره بهزیستی ثلاث باباجانی گفت : مردم شهرستان جهت بهره گیری از خدمات تخصصی روانشناسی و انجام مشاوره‌های فردی و خانوادگی میتوانند به مرکز تخصصی روانشناسی و مشاوره ویژه مناطق زلزله زده واقع در خیابان فاروق اعظم کوچه توحید ۷ مراجعه کنند.

وی گفت : همچنین با مراجعه به مرکز اورژانس اجتماعی واقع در اداره بهزیستی ثلاث باباجانی و یا تماس با خط ۱۲۳ از خدمات روانشناختی اورژانس اجتماعی بهره‌مند شوند .

نظری رییس اداره بهزیستی هرسین اورژانس اجتماعی را نعمت بزرگی برای شناسایی و تجزیه وتحلیل آسیب‌های شهرستان دانست و گفت : تمام محلات شهر برای اولین بار بصورت میدانی وآکادمیک باپرسش نامه‌های دقیق و بومی سازی شده موردبررسی قرارگرفته و شهرستان هرسین به عنوان پایلوت علمی دیگرشهرستان‌ها راتغذیه علمی می‌نماید.

وی گفت : پل ارتباطی مردم با اورژانس اجتماعی در تمام ساعات شبانه روز از طریق خط ۱۲۳ می‌باشد.

 

 

انتهای پیام/د

۱۲۳ سامانه ارتباط مردم با اورژانس اجتماعی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.