معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان از برگزاری کلاس‌های کنکور برای دانش‌آموزان مناطق محروم این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،حبیب الله خجسته پور،معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان از برگزاری کلاس‌های کنکور برای دانش‌آموزان مناطق محروم این استان خبر داد.

حبیب الله خجسته پور اظهار داشت: ۲۴ مورد از مناطق لرستان، مناطق محروم هستند و از لحاظ عدالت آموزشی در وضعیت مناسبی قرار ندارند.

وی، بیان داشت: در این راستا تصمیم بر این گرفته شد که کلاس‌های کنکور در این مناطق با کم‌ترین قیمت و استفاده از دبیران مجرب برگزار شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در ادامه با اشاره به موضوع استفاده از ظرفیت رصد خانه خرم آباد برای آموزش نجوم به دانش آموزان، گفت: در این زمینه دو اتوبوس ویژه برای این کار طراحی شده است.

خجسته پور، تاکید کرد: دانش آموزان به صورت مستقیم می‌توانند با شرکت در کلاس‌های سیار در زمینه نجوم و فیزیک آموزش ببینند.

وی همچنین با اشاره به اختلافات بین آموزش و پرورش و شهرداری‌ها نیز، بیان داشت: در این راستا مقرر شد که کارگروهی به ریاست معاونت عمرانی استاندار تشکیل شود تا اختلافات موجود در این زمینه رفع شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان همچنین به مدارسی که گاز رسانی نشده اند و این در حالیست که در مناطقی قرار دارند که از نعمت گاز بهره‌مند هستند اشاره کرد و گفت: مصوب شد که شرکت توزیع نفت استان با اعلام نیاز از سوی آموزش و پرورش، نفت مورد نیاز بین این مدارس توزیع کند.

انتهای پیام/ب

برگزاری کلاس‌های کنکور برای دانش‌آموزان مناطق محروم لرستان

برچسب ها: استانداری ، کنکور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.