مسئول دفتر طنز حوزه هنری استان یزدبا اشاره به ارسال۳۰۰ اثر به جشنواره ظنز قندشکن گفت: از این تعداد یک مجموعه به نام کتاب قند چین به چاپ رسید.

مهدی پرنیان مسئول دفتر طنز حوزه هنری استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ گفت: محفل قند شکن به همت حوزه هنری استان از سال ۹۵ آغاز به کار کرد که هرماه با حضور هنرمندان ،طنزپردازان و شاعران جوان از این محفل در محل حوزه هنری بهره می‌برند.

پرنیان افزود: مجموعه‌ای از اشعار طنز با موضوعات مختلف از جمله سبک زندگی و فضای مجازی در این کتاب جمع آوری و از این کتاب رونمایی شد.

مسئول دفتر طنز حوزه هنری یزدگفت: جشنواره ظنز قندشکن در سال ۱۳۹۴ برگزار شد که ۳۰۰ اثر به جشنواره ارسال شد و از این تعداد یک مجموعه به نام کتاب قند چین به چاپ رسید.

پرنیان گفت: در راستای ترویج کتاب و کتابخوانی، نخستین جشنواره استانی طنز مکتوب قندشکن برگزار شد که همزمان با آن نیز مجموعه اشعار طنز این جشنواره منتشر شد.

وی افزود: این کتاب در ۱۲۵ صفحه و قطع رقعی با شمارگان یک هزار و ۲۰۰ نسخه از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده است.

مسئول دفتر طنز حوزه هنری یزدگفت: در این مجموعه ۴۷ شعر و منظومه محلی از ۲۳ شاعر جوان استان به همت دفتر طنز حوزه هنری یزد گردآوری و تدوین شده است.

انتهای پیام/ی

انتشار کتاب شعر جشنواره ظنز قند شکن

برچسب ها: شعر ، اخبار هنرمندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.