سال هاست که ساکنین «ماناستاش ریج» از زمینی سخن می گویند که چاهی درون آن قرار دارد که ظاهرا انتها ندارد.

به گزارش گروهوبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در مناطق وحشی ایالت واشنگتن، چاهی وجود دارد که به چاه شیطان معروف است. هر چند این پدیده جغرافیایی عجیب سال ها و حتی قرن ها در این منطقه است اما از سال 1997 خبرنگار روزنامه محلی با انتشار گزارشی عجیب از این چاه، آن را به مردم دنیا شناساند. این چاه در داخل ملکی قدیمی قرار دارد و با نزدیک شدن به آن ترس و دلهره عجیبی مردم را فرا می گیرد.


بیشتربخوانید :وجود بیگانگان فضایی؛ از شایعه تا واقعیت! + فیلم


حیوانات هم به هیچ وجه نزدیک آن نمی شوند. ساکنان این منطقه و صاحب آن در سال 1997 ادعا کردند که این چاه عجیب در منطقه «ماناستاش ریج» انتها ندارد و آن ها سال هاست که همه وسیله های دست دوم و کهنه خود از قبیل یخچال و تلویزیون و حتی لاشه حیوانات را به درون آن می اندازند اما هیچ صدایی از برخورد آن لوازم با کف زمین نشنیده اند.

«میل واترز» مالک این چاه که برایش سوال به وجود آمده بود که چرا چاه پر نمی شود، در تابستان سال 1996 تصمیم گرفت تا عمق چاه را اندازه بگیرد. او که یک ماهی گیر کارکشته بود، یک قلاب ماهی گیری با نخ بسیار بلند داشت. یک روز به دهانه چاه رفت، یک وزنه به سر قلاب آویخت و آن را به داخل چاه هدایت کرد. وقتی نخ هر قرقره تمام می شد، قرقره جدیدی به انتهای آن گره می زد و به کار خود ادامه می داد، اما قرقره ها تمام شد و نخ قلاب به انتهای چاه نرسید. او که هجده قرقره را به هم وصل کرده بود، نتیجه گرفت عمق چاه بیشتر از 24 کیلومتر است! در آن جا بود که او متوجه شد با پدیده ای عجیب و اسرارآمیز رو به رو است.

ماجرای چاه مرموزی که توسط فضایی‌ها ساخته شده است! + عکس

ساکنان منطقه اعتقاد داشتند که این چاه را فرازمینی ها ایجاد کرده اند و راه ارتباطی آن ها با زمین است. مصاحبه و گزارش واترز مثل بمب در تمام آمریکا صدا کرد و به سرعت گروهی از سربازان ارتش آمریکا برای بررسی منطقه به ملک او آمدند. کمی بعد این منطقه عجیب در دست ارتش آمریکا قرار گرفت و حتی صاحبش هم حق ورود به آن را نداشت.

روز ۲۸ ژوئن سال ۲۰۱۱ نامه ای از واترز به صورت آن لاین منتشر شد که تاکید می کرد تمام حرف هایش درباره چاه شیطان و اتفاقات آن عین حقیقت بوده است، ولی دولت آمریکا دوست نداشت حرفی از آن زده شود. این داستان هنوز هم به صورت رازی سر به مهر باقی مانده است.

منبع روزنامه خراسان

انتهای پیام/

این چاه  را آدم فضایی ها ساخته اند!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۶ ۱۵ مرداد ۱۴۰۰
دروغه این چاه آثاردست انسان پیداست همان آجرکاری های دورچاه کاردسته انسانه کلاآدماعلاقه دارندچیزهای غیرمعمول روبسازند
Iran (Islamic Republic of)
مهدي
۱۱:۳۳ ۰۲ بهمن ۱۳۹۹
واقعا چرا هيچي پايين نفرستادن كه معلوم بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا یه رباتی ، کاوشگری نمیفرستن توش؟؟ببینن چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۰ دی ۱۳۹۷
کلا هرچی که اسم شیطان روش میذارن سر و کله آمریکا اونجا پیدا میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۰۸ آذر ۱۳۹۷
مرگ در آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۷ ۲۷ تير ۱۳۹۹
چه ربطی داره
آخرین اخبار