مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل از آمادگی راهداران سخت کوش برای اجرای طرح زمستان بیدار خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در جلسه کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به ساخت یک راهدارخانه در مسیر پیست اسکی آلوارس افزود: این راهدارخانه با اعتبار یک میلیارد و 280 میلیون تومان احداث می شود که زمین آن تسطیح و اکنون در مرحله مناقصه است.

وی با اشاره به وجود 6 روستا در مسیر گردشگری آلوارس خاطر نشان کرد: با استقرار این راهدارخانه در منطقه آلوارس و تجهیز و آماده سازی ماشین آلات راهداری و با تلاش شبانه روزی راهداران مسیر 6 روستا برف روبی خواهد شد تا گردشگران زمستانی در این مسیر هیچگونه مشکلی نداشته و با اطمینان اردبیل را مقصد سفر زمستانی خود انتخاب کنند.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل تصریح کرد:برای بهره برداری کامل از این راهدارخانه جهت استفاده مسافران در فصول برفی از مسئولان استانی انتظار داریم در تخصیص اعتبارات راهداری اهتمام ویژه ای داشته باشند.

رحمتی گفت: همه ساله راهداران زحمتکش وپرتلاش این اداره کل عملیات زمستانی از جمله برف روبی، نمک پاشی و بازگشایی را با قوت تمام انجام می دهند و امسال نیز راهداری استان اردبیل با 250 دستگاه ماشین آلات و450 نیروی انسانی در تمام محورهای استان اردبیل آماده انجام عملیات زمستانی هستند.

انتهای پیام/ح

احداث راهدارخانه در پیست اسکی آلوارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.