فرماندار ریگان گفت:با تخصیص ۲۵۰ میلیون تومان ساخت حرم شهدای گمنام شهرستان ریگان از سر گرفته شد.

ساخت حرم شهدای گمنام ریگان از سر گرفته شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان امین باقری امروز در بازدید از روند ساخت حرم شهدای گمنام گفت: در شهرستان ریگان دو شهید گمنام در پارک شهدای این شهر آرمیده اند.

وی افزود: جهت بهره مندی معنوی مردم از این دو شهید گرانقدر کار ساخت حرم شهدای گمنام در این شهرستان آغاز شد که مدتی روند ساخت حرم شهدا کند شده بود.

فرماندار ریگان اظهار کرد: در سال گذشته ۱۲۰ میلیون تومان اعتبار به حرم شهدای گمنام شهرستان اختصاص یافت که ۶۰ درصد اعتبار تخصیص یافت.

باقری تصریح کرد: شهرداری ریگان نیز امسال ۵۰۰ میلیون ریال نیز جهت تکمیل این طرح اختصاص داد که تا کنون پیشرفت خوبی را در پی داشته است.

وی با تقدیر از امام جمعه شهرستان جهت پیگیری ساخت حرم شهدای گمنام شهرستان گفت: تا سال آینده حرم شهدای گمنام ریگان ساخته خواهد شد.

فرماندار ریگان با اشاره به اینکه فرمانداری وشهرداری ریگان در ساخت حرم شهدای گمنام تلاش زیادی دارند افزود: سعی ما بر ساخت حرم شهدای گمنام در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌باشد.

باقری افزود: پارک شهدای گمنام در حاشیه جاده ترانزیت ریگان چابهار قرار دارد که مسافران زیادی باحضور برمزار این شهدا از حضور معنوی آنان بهره مند می شوند.

وی بیان داشت :پس از اتمام ساخت و نصب گنبد در مزار شهدای گمنام، عملیات مربوط به ساماندهی و فضاسازی این مکان مقدس انجام می‌شود.

فرماندار ریگان تصریح کرد: هر خیر و برکتی که نصیب نظام جمهوری اسلامی ایران شده به برکت خون شهدا و مجاهدت‌های دلاورمردانه رزمندگان و جانبازان بوده است

باقری بیان داشت: احترام به جایگاه و مقام والا و آسمانی شهدای اسلام باید به عنوان سرمشق زندگی برای مسئولان و مردم باشد.

وی اظهارکرد: آسایش و آبادانی ملت پر افتخار ایران اسلامی در زیر سایه رشادت‌های فراموش ناشدنی جوانان با اخلاص در دوران هشت سال دفاع مقدس به دست آمده و همه ما بایستی قدردان پایمردی‌های آن انسان‌های خداجو باشیم.

در شهرستان ریگان دو شهید گمنام در سال ۹۲ در حرم شهدای گمنام این شهرستان تدفین شدند.

انتهای پیام/ح

بازسازی حرم شهدا گمنام ریگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار