از تیم جودو نونهالان خراسان رضوی که روزگذشته توانسته بود مقتدرانه به مقام قهرمانی رقابت‌های المپیاد استعداد‌های برتر کشور در یزد دست یابد، در راه آهن مشهد استقبال شد.

استقبال از قهرمانان نونهال جودو خراسان رضوی در رقابت‌های کشوری یزدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مسابقات جودو المپیاد استعداد‌های برتر کشور با حضور ۳۳۴ شرکت کننده در روز‌های ۵ و ۶ آذرماه در سالن تامین اجتماعی یزد برگزار شد که با قهرمانی مقتدرانه تیم نونهالان خراسان رضوی همراه بود.

تیم استان با هدایت سیدمحمدعلی احمدی و مهدی دلفراز به عنوان مربی و محمدگروهی به عنوان سرپرست و ترکیبی از جودوکاران نونهال و آتیه ساز استان توانست ضمن کسب ۵ مدال طلا و ۴ مدال نقره بالاتر از فارس و گیلان به مقام قهرمانی کشور دست یابد.

با توجه به سبقه ورزش پهلوانی جودو در خراسان رضوی، قطعا موفقیت‌های درخشان جودوکاران نونهال که به عنوان استعداد‌های برتر تازه شناسایی شده به رقابت‌های کشوری یزد اعزام شده بودند، نوید بخش آینده‌ای روشن برای جودو خراسان رضوی خواهد بود.

حسین بخشی، حمیدرضا کارگر، امیرحسین گرمابی، رضا قنبری و امین واله در رقابت‌های استعداد‌های برتر کشور به ترتیب در اوزان منهای ۴۲، ۴۶، ۵۵، ۶۶ و ۷۳ کیلوگرم به مدال طلا دست یافته بودند.

مبین نظری، علی تقی زاده، امیرحسین مرادی و امیرحسن نقی پور دیگر نونهالان با استعداد استان نیز در اوزان منهای ۳۰، ۳۴، ۶۰ و +۷۳ کیلوگرم این رقابت‌ها مدال‌های ارزشمند نقره کشور را به دست آوردند.

وجود استعداد‌های ذاتی رشته‌های پهلوانی، چون جودو در استان خراسان و برنامه‌های هیات استان در جهت توسعه و تقویت آموزش در سنین پایه، توجه به امر استعداد یابی، استعدادپروری و ایجاد انگیزه در مربیان سازنده باعث شده است تا امروز شاهد درخشش جودوکارانی از سنین پایه در رقابت‌های کشوری باشیم.

قعطا با تداوم آموزش‌ها و حمایت از برنامه‌های هیات در جهت قهرمان پروری هرچه بیشتر، این نونهالان می‌توانند ملی پوشان آینده استان در رده‌های سنی مختلف باشند و در سال‌های آتی برای کشورمان در رقابت‌های بین المللی افتخار آفرین شوند.

انتهای پیام // م.. ا
 


تیم جودو نونهالان خراسان رضوی مقتدرانه به مقام قهرمانی رقابت‌های المپیاد استعداد‌های برتر کشور در یزد دست یافتند

برچسب ها: ورزش ، جودوکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار