مشاور معاون خودکفایی و اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کفت: ترسیم خط و مشی برای کانون خیران اشتغال می‌بایست صورت گیرد تا اقدامات هدفمند شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حمید حاجی عبدالوهاب مشاور معاون خودکفایی و اشتغال و خودکفایی کمیته امداد در نشست کانون خیران اشتغال سمنان گفت: ۱۳۰ نفر از کارآفرینان خیر عرصه اشتغال استان سمنان در قالب بنگاه‌های کلان و خرد شناسایی و با کمیته امداد همکاری می‌کنند، و این افراد در حوزه مجمع نخستین کانون خیران اشتغال می‌توانند منشا تحولات خوبی درزمینهٔ اشتغال‌زایی باشند.

وی نظام جذب خیران کارآفرین و اشتغال با  تعامل دستگاه‌ها اعم از دولتی، بخش خصوصی و کارآفرینان حقیقی و حقوقی را سیاست کمیته امداد دانست و افزود: تعامل و همکاری دستگاه‌های مختلف دولتی و خصوصی در اشتغال‌زایی استان سمنان خوشبختانه بسیار خوب بوده و ما امروز خوشحال هستیم که توانسته‌ایم شاهد ایجاد کانون خیران اشتغال در این استان باشیم.

مشاور معاون خودکفایی و اشتغال و خودکفایی کمیته امداد بابیان اینکه ترسیم خط و مشی برای کانون خیران اشتغال می‌بایست صورت گیرد تا اقدامات هدفمند شود، تأکید کرد: جذب خیران کارآفرین و اشتغال می‌بایست یکی از اهداف مجمع خیران اشتغال باشد.

انتهای پیام / گ

حضور مشاور معاون خودکفایی و اشتغال و خودکفایی کمیته امداد در سمنان

برچسب ها: اشتغال ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.