نماینده مردم کرمانشاه: امیدواریم دولتمردان به خودشان بیایند و با یک حرکت انقلابی قدری مسائل اقتصادی را سر و سامان ببخشند.

به گزارش گروهوبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدقاسم جاسمی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با اشاره به وعده‌های اقتصادی دولت اظهار داشت: متاسفانه علی رغم گذشت یک سال و نیم از شروع دولت دوازدهم هیچ یک از وعده و وعید‌های دولت به دلیل عدم مدیریت رئیس جمهور و تیم اقتصادی اش محقق نشد.

وی افزود: به دلیل ناتوانی و عدم مدیریت اصولی در سیستم اقتصادی کشور اکنون شاهد افزایش بی رویه نرخ تورم هستیم دولت در حالی اعلام کرده که نرخ تورم در کشور ۱۸، ۲۰ درصد است که بنده پیشتر هم اعلام کردم این نرخ ۲۰۰ درصدی است به طور مثال خودرویی که سال گذشته ۲۰۰ میلیون تومان بود امسال به ۶۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است. 


جاسمی با تاکید بر اینکه شرایط معیشتی مردم بسیار نگران کننده است، یادآور شد: اکنون دولت در شرایط تورمی به فکر بسته‌های حمایتی افتاده است این در حالی است که ۲۰۰ هزار تومانی که دولت به مردم می‌دهد به اندازه ۵۰، ۶۰ هزار تومان سال گذشته ارزش دارد.

نماینده مردم کرمانشاه با تاکید بر اینکه بسته‌های حمایتی دردی از درد مردم دوا نخواهد کرد و یک مسکن جزئی هم نخواهد بود، خاطرنشان کرد: امیدواریم دولتمردان به خودشان بیایند و با یک حرکت انقلابی قدری مسائل اقتصادی را سر و سامان ببخشند.
 
منبع: دانشجو
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.