استاندار آذربایجان غربی گفت:دانشگاه الزهرا ارومیه ظرفیت همکاری با شرکت های دانش بنیان را دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در آیین بهره برداری از ساختمان جدید دانشگاه الزهرا در ارومیه با اشاره به سیاست‌های دولت در تقویت دانشگاه‌ها ادامه داد: در استان آذربایجان غربی نیز برای تقویت دانشگاه الزهرا آماده هستیم.

وی بر همکاری دستگاه‌های اجرای استان در حوزه‌های پژوهشی، تحقیقاتی و اجرای پروژه‌های مشترک علمی با دانشگاه الزهرا ارومیه تاکید کرد.

وی همچنین با اشاره به فعالیت شرکت‌های دانش بنیان در استان اظهار داشت: دانشگاه الزهرا ارومیه می‌تواند با این شرکت‌ها نیز مشارکت و همکاری کند.

در پایان این مراسم تفاهم نامه همکاری بین محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی و خانم مهناز ملانظری رییس دانشگاه الزهرا امضا شد.

در این تفاهم نامه بر همکاری‌های مشترک بین استانداری آذربایجان غربی و دانشگاه الزهرا در ایجاد مرکز مطالعات زنان و خانواده، ایجاد مراکز مطالعات اقتصادی و همچنین گسترش فعالیت‌های علمی و پژوهشی تاکید شده است.

گفتنی است شعبه‌ی ارومیه دانشگاه الزهرا بر اساس رهنمود‌های مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت گسترش دانشگاه‌های تک‌جنسیتی در مناطق مختلف کشور و موافقت قطعی شورای گسترش آموزش عالی مورخ ۹۳/۲/۶ و به استناد مصوبه‌ی پنجم هیات امنای دانشگاه مورخ ۹۳/۲/۹ و تبصره ماده ۴ اساسنامه‌ی دانشگاه الزهرا در شهر ارومیه (مرکز استان آذربایجان غربی) تاسیس گردید.

شعبه‌ی ارومیه دانشگاه الزهرا از مهرماه سال ۹۳ تاکنون در ۵ رشته در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرفته است.
 
انتهای پیام/م

 

بهره برداری از ساختمان جدید دانشگاه الزهرا ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.