بی احتیاطی راننده سیگاری حادثه ساز شد +تصاویر

راننده وانتی که خیال میکرد سیگارش را از پنجره به بیرون پرتاب کرده است نمیدانست سیگار دقیقا در عقب وانت که پر بار بود فرود آمده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک راننده سیگاری در اثر بی احتیاطی عقب خودروی وانت خود را به آتش کشید. این راننده که خیال می کرد سیگارش را از پنجره به بیرون پرتاب کرده است نمی دانست سیگار دقیقا در عقب وانت فرود آمده است. بنا به گزارش رسانه های محلی چین هنگامی که شعله های آتش به همراه دود عقب وانت را در بر گرفت این راننده متوجه ماجرا شد و بلافاصله در نزدیکی یک عوارضی خودرو را متوقف کرد. تعدادی از کارکنان عوارضی در حالی که کپسول های اطفاء آتش در دست داشتند به کمک راننده شتافتند و توانستند آتش را مهار کنند. این حادثه در بزرگراهی در شهر " ژانگژو" در استان فیوجیان چین واقع در جنوب شرقی این کشور رخ داد.

بی احتیاطی راننده سیگاری حادثه ساز شد + تصاویر//

بررسی های اولیه پلیس محلی چین نشان می دهد که علت آتش گرفتن خودرو سهل انگاری راننده بوده است. این راننده که هویتش مشخص نشده است در شرح ماجرا به پلیس گفت هنگام رانندگی پس از آنکه یک سیگار کشید، فیلتر آن را که روشن بود از پنجره خودرو به بیرون پرتاب کرد. در اثر وزش باد این فیلتر در عقب وانت فرود آمد و موجب این حادثه شد.

گفتنی است؛ تعدادی وسیله پلاستیکی و همچنین دو دوچرخه در اثر این آتش سوزی در عقب خودرو دچار آسیب شدند.

بی احتیاطی راننده سیگاری حادثه ساز شد + تصاویر//

انتهای پیام/

رانده وانت با دست خودش ماشینش را به آتش کشید!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.