مذاکره با آمریکا کارساز نیست و نباید به آمریکا و اسرائیل نزدیک شد/ پیروی از رهبری عامل حفظ وحدت و انسجام در کشور استامام جمعه سمنان گفت: اکنون در غیبت طولانی امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی محور وحدت هستند و پیروی از رهبری عامل حفظ وحدت و انسجام در کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان در خطبه های این هفته نماز جمعه سمنان گفت: مذاکره با آمریکا کارساز نیست و نباید به آمریکا و اسرائیل نزدیک شد. سلطنت با کفر دوام پیدا می کند اما با ظلم و ستم دوام پیدا نخواهد کرد و به زودی آل سعود به سرنوشت حکومت طاغوت و صدام دچار خواهد شد.

وی با اشاره به نزدیک بودن روز مجلس به مناسبت شهادت شهید مدرس یادآور شد: نمایندگان مجلس به عنوان نمایندگان ملت که با رای مردم به روی کار آمده اند برای حل مشکل گرانی تلاش کنند.

آیت الله شاهچراغی اظهار داشت: مردم در حالی که از گرانی تحت فشار هستند صبوری می کنند و ضرورت دارد قوای سه گانه برای رفع گرانی در کشور تلاش کنند.

امام جمعه سمنان با اشاره به برگزاری اجلاس سراسری نماز در سمنان خاطر نشان کرد: نماز گره گشای مشکلات است.

وی افزود: این اجلاس با پیام مقام معظم رهبری و سخنرانی رئیس جمهوری در چهارشنبه هفته پیش رو برگزار خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان عنوان داشت: سه شنبه هفته آینده رئیس جمهوری به این استان سفر می کند و انتظار است مردم به طور شایسته از این فرزند برومند استان مهمان نوازی کنند.

انتهای پیام / گ

سخنان امام جمعه سمنان در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.