فرمانده گردان تخریب لشگر ۱۷ علی بن ابیطالب در سفر خمین حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی را از واجبات دانست.

حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی از واجبات استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛سردار حسین کاجی فرمانده گردان تخریب لشگر ۱۷ علی بن ابیطالب در دوران جنگ تحمیلی و روایتگر دفاع مقدس در اولین یادواره شهید سید عباس میرهادی در خمین گفت: حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز از واجبات است که با حفظ یادمان، قبور، نامه‌ها و آثار باقی مانده از شهدا میسر می‌شود.

سردار کاجی افزود: برگزاری یادواره شهدا یکی از مهمترین راه‌های حفظ و صیانت از فرهنگ ناب و انسان ساز شهادت است.

وی اضافه کرد: این بزرگداشت ها، یادآور فداکاری و رشادت‌های رزمندگان و شهیدانی بوده که امنیت و آرامش امروز ما مدیون آنان است

رحمتی مسئول برگزاری این یادواره هم درحاشیه مراسم ***گفت: هدف از برگزاری این یادواره شناساندن روش و منش شهدا به نسل امروزی بخصوص جوانان و نوجوانان است.

رحمتی افزود: شهید سیدعباس میرهادی فرمانده گردان امام رضا (ع) لشکر ۱۷ علی ابن ابی طالب (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سال ۱۳۴۲ درروستای میشیجان شهرستان خمین به دنیا آمد و در عملیات کربلای ۴ به فیض شهادت نایل شد و پیکر پاکش در منطقه عملیاتی در شلمچه جا ماند.

یادواره شهید سید عباس میرهادی و ۵۰ پرستوی خونین بال در مسجد سیدالشهدا (ع) شهرستان خمین با حضور مردم، مسئولین و خانواده معظم شهدا برگزار شد.

انتهای پیام/ج

اولین یادواره شهید سید عباس میرهادی در خمین

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.