معاون طرح و برنامه نیروی دریایی ارتش در نماز جمعه اراک گفت: نیروی دریایی ارتش با اقتدار کامل به ماموریت‌های خود عمل می‌کند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ امیردریادار محمد رضا عزیزی معاون طرح و برنامه و بودجه و روابط بین الملل نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفتم آذر روز نیروی دریایی سخنران پیش از خطبه‌های امروز نماز جمعه اراک بودو گفت:امروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اقتدار کامل به ماموریت‌های خود در نقاط مختلف عمل می‌کند.

امیر دریادار عزیزی با اشاره به هفتم آذر روز نیروی دریایی افزود: در ۷ آذر ۱۳۵۹ که ۶۷ روز از آغاز دفاع مقدس می‌گذشت ناو موشک انداز پیکان ۲ نیروی دریایی توانست در یک عملیات برنامه ریزی شده سکوی نفتی دشمن بعثی را منهدم و ضربه سنگینی به دشمن وارد کند.

وی با بیان اینکه در این عملیات ۸ ناوچه رژیم بعث عراق هم مورد اصابت قرار گرفتند و به اعماق دریا فرو رفتند افزود: این عملیات با هدف وارد کردن مشکلات اقتصادی به دشمن برنامه ریزی شد و خوشبختانه دریادلان کشورمان به اهداف از پیش تعیین شده رسیدند.

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ناو موشک انداز پیکان ۲

معاونت طرح و برنامه و بودجه و روابط بین الملل نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه در این عملیات تعدادی از عزیزانمان هم به شهدات رسیدند ادامه داد: یاد و خاطره شهدای این عملیات را گرامی میداریم.

امیر دریادار عزیزی معاونت طرح و برنامه و بودجه و روابط بین الملل نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی و مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به دیدار خانواده شهید دشتی ساسانی رفتند و سپس با جانبازسرافراز ۷۰ درصد مهدی خانمحمدی هزاوه دیدار و گفتگو کردند.

شهید دشتی ساسانی متولد شهر اراک از شهدای عملیات موفق و پیروز ناو موشک انداز پیکان ۲ در مقابله با نیروی دریایی دشمن بعثی است.

اجرای ماموریت‌های نیروی دریایی ارتش با اقتدار کامل

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.