اعضای تیم کشتی سوریه با حضور بر سر مزار شهدا یاد و خاطره شهدای مدافع حرم را زنده نگه داشتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، سرهنگ محرم نشاطی فرمانده بسیج ورزشکاران با اشاره به رشادت‌های مدافعین حرم افزود: مدافعین حرم با حضور در میادین مبارزه با تکفیری‌ها با تاسی از سالار شهیدان سر و خون خود را اهدا کردند تا یک آجر هم از حرمین شریفین امام حسین (ع) و یاور باوفایش حضرت عباس (س) و ام امصایب زینب کبری (س) کم نشود.
 
وی افزود: شهدای مدافع حرم در سوریه و عراق تا آخرین قطره خون خود در مقابل جبهه کفر و تکفیر مقاومت کردند تا نشان دهند جوانان برخواسته از مکتب عاشورا بر سر اعتقادات خود حاضرند حتی جان خود را فدای امام شهیدشان کنند و در این راه ذره‌ای ترس و واهمه به خود راه ندهند.
 
نشاطی با اشاره به حضور کشتی گیران سوری بر سر مزار شهدا و ادای احترام آن‌ها گفت: قدرشناسی سوری‌ها از رشادت‌های شهدای مدافع حرم نشان از آن دارد که خون این شهدا در سوریه و تفکر سوری‌ها جاری و ساری است و سوری‌ها نشان دادند که می‌دانند به برکت همین خون شهداست که امروز حرمین شریفین و کشور‌های عراق و سوریه در امنیت نسبی به سر می‌برند.
 
گفتنی است این مراسم به همت بسیج ورزشکاران، اداره کل ورزش و جوانان، هیات کشتی استان و کمیته ورزشی نویسان خانه مطبوعات استان برگزار شد.
 
انتهای پیام/م
 

ادای احترام به مقام شامخ شهدا توسط سوری ها

برچسب ها: اخبار ورزشی ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.