اولین خانه مشارکت مردم در سلامت با حضور رئیس دبیرخانه شورای سیاستگذاری سلامت استان، ادارات و سازمان‌های مردم نهاد در سالن جلسات مرکز بهداشت مهاباد برگزار شد.

دکتر سامرند مرزنگ مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت :هدف از این نشست بیان مسئله و بیان وظایف خانه مشارکت مردم در امر سلامت بود و مسئولین خانه مشارکت مردمی به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولین قرا می‌گیرند و مردم بدون واسط می‌توانند مشکلات و چالش‌های حوزه سلامت را پیگیری و در جهت ارائه راهکار و رفع مشکلات مربوطه اقدام نمایند.

مهندس داراب رئیس دبیرخانه شورای سیاستگذاری سلامت استان گفت: در راستای ارتقا مشارکت اجتماعی و مشارکت دادن مردم در امر سلامت با حضور اکثریت انجمن‌ها و تشکل‌های مردمی، مدیر و مسئولین شبکه بهداشت تشکیل شد در این نشست با انتخابات صورت گرفته رئیس و نائب رئیس خانه مشارکت مردم در سلامت به مدت دو سال تعیین شد.

وی خاطرنشان ساخت: در سطح استان ۱۷ خانه مشارکت مردم فعال می‌باشندکه در بعضی شهرستان‌ها رئیس و نایب رئیس آن با برگزاری جلسات مشخص می‌شود.

مهندس داراب بیان داشت: در خانه مشارکت مردم در سلامت، افرادی به عنوان تسهیل گر محتوا‌های آموزشی را به گروه‌های هدف جامعه از کودک تا نوجوانان، جوانان، میانسالان و سالمندان با اولویت بیماری‌های غیر واگیر دار همچون قلبی و عروقی، سرطان و تصادفات انتقال می دهند.

انتهای پیام / س خ

خانه مشارکت مردم در سلامت شهرستان مهاباد تشکیل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.