با گذشت چند سال از مطرح شدن وجود واحدهای فاقد متقاضی مسکن مهر هنوز ابهاماتی در خصوص دلایل خالی ماندن این واحدها وجود دارد.

راز وجود ۷۵ هزار واحد فاقد متقاضی مسکن مهر فاش شد! +سندبه گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  یکی از گفته‌های دائمی و همیشگی عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی در اغلب سخنرانی‌ها و اظهارنظرها درخصوص مسکن مهر تاکید بر وجود هزاران واحد فاقد متقاضی در پروژه‌های مختلف این طرح ملی بود.

وجود واحدهای فاقد متقاضی همواره به عنوان یکی از مهم‌ترین ایرادات آخوندی و تیم وی در بخش مسکن به پروژه مسکن مهر بوده است. با این وجود خبرنگار ما به تازگی سندی را مشاهده کرده است که بر اساس آن در دی‌ماه سال ۹۴ علی اصغر مهرآبادی قائم‌مقام آخوندی طی نامه‌ای پیشنهاد انتشار آگهی ثبت‌نام متقاضی برای واحدهای خالی را می‌دهد و آخوندی در کمال ناباوری دستور می‌دهد: مخالفم!

نکته جالب اینجاست که وزیر سابق راه و شهرسازی درباره این مخالفت صریح هیچ دلیل مشخصی هم اقامه نکرده است.

به عبارت دقیق‌تر در هیچ زمانی فرصت ثبت نام در سامانه مسکن مهر برای متقاضیان واحدهای خالی فراهم نشده است تا اعتبار ادعای غیرکارشناسی وزیر وقت برای حمله به مسکن مهر زیر سوال نرود.

بر اساس بررسی‌هایما  آخوندی بعد از این دستور‌هم بارها عامدانه با آگاهی کامل از بسته‌بودن سایت ثبت نام متقاضیان برای ناکارآمد نشان دادن طرح مسکن مهر از فاقد متقاضی بودن ۱۰۰هزار واحد مسکن مهر خبر داده است.

البته به دلیل به روز نبودن سامانه مسکن مهر همواره از آمارهای متفاوتی در خصوص میزان دقیق واحدهای فاقد متقاضی ارائه می شد.

نکته جالب توجه اینکه قائم مقام آخوندی که بتازگی توسط اسلامی ابقاء شده، برخلاف نامه‌نگاری خود با آخوندی درباره فراهم نبودن امکان ثبت نام از متقاضیان، با آدرس غلط دادن به وزیر جدید بازهم وجود ۷۰ تا ۸۰ هزار واحد فاقد متقاضی را برای اسلامی مطرح کرده است، بدون آنکه به وزیر جدید بگوید سایت ثبت نام بسته است.

راز وجود ۷۵ هزار واحد فاقد متقاضی مسکن مهر فاش شد! +سند

راز وجود ۷۵ هزار واحد فاقد متقاضی مسکن مهر فاش شد! +سند

منبع:فارس

انتهای پیام/

برچسب ها: بازار مسکن ، مسکن مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد جواد
۱۴:۵۳ ۳۱ مرداد ۱۳۹۸
متاسفیم از خودمان متاسفیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۱۶ آذر ۱۳۹۷
#خواستار کاهش قیمت ها هستیم
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۸:۰۲ ۱۱ آذر ۱۳۹۷
علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۳:۵۴ ۱۰ آذر ۱۳۹۷
اصلاحطلب ها همیشه به فکر قدرت طلبی بودند ونه مردم بیچاره واگرنه همین 78هزارتا مسکن رو میداد به زوج های جوان ویا ادم های بیچاره وکمکم پولش رو ازشون می گرفت
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۳:۲۷ ۱۰ آذر ۱۳۹۷
توی پردیس فاز ۳ که ۴ سال قبل تحویل دادند، تعدادی از واحدها هیچ صاحبی نداشتند و تا حالا نیز وضعیت مالک آنها مشخص نیست. در همین مجتمعی که خود من ساکنم از بین ۱۹۶ واحد ساخته شده بیش از ۱۰ واحد آن بلاتکلیف بوده در صورتیکه فاز ۳ پردیس همیشه متقاضی دست به نقد داشته.
تا آنجا که ما دیدیم و شنیدیم این واحدها وجه المصالحه برای برخی بدهیها به پیمانکاران و یا در دست کارمندان شرکت عمران بوده.
دستگاههای اطلاعاتی و نظارتی درباره مسکن مهر پردیس تحقیق کنند
Germany
ناشناس
۱۹:۰۴ ۱۰ آذر ۱۳۹۷
تا دنیا دنیا بوده افراد ی که با قدرت به ثروتی رسیده اند هرگز به فکر فقرا نبوده و نخواهند بود بلکه فقط به فکر اطرافیان و سرمایه داران های خود بوده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۱۰ آذر ۱۳۹۷
برای ملت هزینه می تراشند ، از محاکمه هیچ خبری نیست چرا ؟ ...
Iran (Islamic Republic of)
حاجی حیدری
۱۷:۱۴ ۱۰ آذر ۱۳۹۷
پناه به خدا
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۰۵ ۱۰ آذر ۱۳۹۷
واقعا جای بسیار تاسف دارد که علی رغم شعار همیشگی این دولت، که تاثیرات منفی بر زندگی مردم دارد. همواره از اقتصاد آزاد و مکانیزم عرضه و تقاضا دم می زنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۱۰ آذر ۱۳۹۷
خدا خودش کمک کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۱۰ آذر ۱۳۹۷
دیگر خسته شدیم و توان نداریم .