وزیر خارجه آمریکا در یک پیام توئیتری مدعی شد ایران به تازگی یک فروند موشک بالستیک میان‌بُرد آزمایش کرده است.

ادعای جدید پمپئو علیه ایرانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا، امروز (شنبه) در یک پیام توئیتری مدعی شد: «ایران به‌تازگی یک فروند موشک بالستیک میان‌بُرد آزمایش کرده که قادر است کلاهک‌های متعددی را حمل کند». پمپئو همچنین مدعی شد: «این آزمایش نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل متحد است».

وزیر خارجه آمریکا در ادامه توئیت خود نوشت: آزمایش های موشکی و اشاعه موشکی توسط ایران در حال افزایش است. ما این اقدام را محکوم می‌کنیم و از ایران می‌خواهیم چنین فعالیت‌هایی را متوقف کند.

ادعای جدید پمپئو علیه ایران

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، سازمان ملل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
-
م
۰۷:۵۸ ۱۱ آذر ۱۳۹۷
بمیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۹ ۱۱ آذر ۱۳۹۷
بهتر است متقابلا امریکا هم تمامی فعالیتهای موشکی خودش را متوقف کند تا بتواند حسن نیت خودش را در ارتباط با اظهار نظرش درباره نحوه و یا حتی امکان دفاع نظامی کشورها در برابر خطرات نظامی مختلف اثبات کند.
به هر حال هر طور که به قضیه نگاه کنیم تنها کشور امریکاست که سابقه استفاده از سلاح اتمی علیه مردم کشور دیگر را در دنیا داشته است و از همگان متهم تر خود امریکااست.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۴۰ ۱۱ آذر ۱۳۹۷
پس چرا از معاهده منع سلاح های کشتار جمعی که با روسیه در مورد بمبهای اتمی داشتید خارج شدید؟؟
Iran (Islamic Republic of)
معصوم از بجنورد
۲۲:۳۴ ۱۰ آذر ۱۳۹۷
عجبه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۴۱ ۱۰ آذر ۱۳۹۷
چرا ایران آزمایش های موشکی اش را تعطیل کرده؟ قبلاً و چند سال پیش در سال چندین مورد آزمایش موشکی داشتیم ولی چرا از مواضع خودمان عقب نشینی کردیم تا آمریکا اینطور گستاخانه حرف بزند؟؟
Iran (Islamic Republic of)
Aa
۲۰:۴۰ ۱۰ آذر ۱۳۹۷
آمریکا که هنوز ۵۰۰ سال هم نیست تاسیس شده از ایران بالای ۳۰۰۰ هزار اجازه می گیرد که ما اجازه بگیریم به تو چه یادتان رفته زمان جنگ سیم خاردار هم بما ندادید
آخرین اخبار