در دومین همایش تجلیل از کارآفرینان برتر شهرستان میناب از ۲۳ کارآفرین برتر قدرانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،در دومین همایش تجلیل از کارآفرینان برتر شهرستان میناب از ۲۳ کارآفرین برتر قدرانی شد.

حجت الاسلام مصطفی ذولقدر، نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: نقش آفرینی زنان کارآفرین منطقه باعث افتخار است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: تقویت خلاقیت و نوآوری و ایجاد رابطه میان استعداد‌های انسانی، محیطی و جغرافیایی در حوزه کارآفرینی ضروی است.

محمدعلی سلیمی افزود: امسال ۲۸۹ میلیارد تومان اعتبار منابع کم بهره برای ایجاد اشتغال به ویژه برای مناطق روستایی و عشایری تخصیص داده شده است که ۱۵ میلیارد تومان آن برای ایجاد شغل در میناب است.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان هم گفت: باید به سمت برند سازی، بسته بندی و ساخت یک شبکه فروش مطمئن در شهرستان میناب حرکت کرد.

مسعود پاکزاد افزود: به جوانانی که در حوزه اشتغال و کارآفرینی ایده‌ای نو داشته باشند تسهیلاتی با سود صفر درصد پرداخت می‌شود.
محمد احمدی فرماندار ویژه میناب گفت: کارآفرینان با انتقال تجارب، ایده و روش‌های خود به دیگران گام موثری در اقتصاد و اشتغال جامعه بردارند.
انتهای پیام/ز


قدردانی از ۲۳ کارآفرینان برتر میناب

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.