روسای هیئت‌های کشتی بعنوان اکثریت اعضای مجمع بَر برگزاری هر چه سریعتر انتخابات ریاست فدراسیون تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از استعفای رسول خادم و سرپرستی حمید بنی تمیم، روسای هیئت‌های کشتی سراسر کشور برای خروج کشتی از بلاتکلیفی در نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان تاکید کردند تا با برگزاری هر چه سریعتر مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی، رئیس جدید این فدراسیون مشخص شود.

یاری: بلاتکلیفی برای کشتی سَم است/سروری: باید هر چه سریعتر مجمع انتخاباتی برگزار شود

حمید یاری در گفتگو با خبرنگار ما درباره وضعیت برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی اظهار داشت: بر اساس آخرین پیگیری‌هایی که داشتیم وزارت ورزش همه چیز را منوط کرده بود به تعیین و تکلیف هیئت‌هایی که سرپرست دارند و یا روسای آن‌ها بازنشسته هستند که همین موضوع روند برگزاری مجمع را کُند کرد، اما خوشبختانه روز گذشته حمید بنی تمیم سرپرست فدراسیون کشتی گفت که وزارت ورزش اعلام کرده روسای بازنشسته هیئت‌های استانی هیچ مشکلی برای ادامه کار ندارند.

رئیس هیئت کشتی استان البرز اضافه کرد: در اساسنامه فدراسیون کشتی نیز که به تائید اتحادیه جهانی، ioc و وزارت ورزش رسیده هم صراحتاَ اعلام شده فدراسیون و هیئت‌ها یک نهاد غیر دولتی هستند و قوانین استخدام کشوری در مورد آن‌ها صدق نمی‌کند که به همین منظور امیدوارم هر چه سریعتر اقدمات لازم برای برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون کشتی صورت گیرد.

یاری با بیان این که بلاتکلیفی برای کشتی سَم است خاطرنشان کرد: شرایط کشتی اگر به این شکل پیش رود که وضعیت رئیس فدراسیون مشخص نشود به طور حتم برنامه ریزی‌های بلند مدت امکان پذیر نخواهد بود و وقتی دور نمایه هر فعالیتی روشن نباشد موفقیت در آن نیز کمرنگ‌تر خواهد شد.

سروری: اساسنامه فدراسیون بهترین مرجع برای برگزاری انتخابات است

یاری: بلاتکلیفی برای کشتی سَم است/سروری: باید هر چه سریعتر مجمع انتخاباتی برگزار شود

عباس سروری رئیس هیئت کشتی استان خراسان جنوبی نیز درباره برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی گفت: مسائل مربوط به کشتی باید در داخل کشور حل و فصل شود و نباید بگذاریم پای مراجع بین المللی به میان بیاید.

وی تصریح کرد: اتحادیه جهانی به اساسنامه قبلی فدراسیون اشکالاتی را وارد کرده بود و این اساسنامه با همکاری دوستان در مجمع مرتفع شد و پس از تأیید وزارت ورزش و جوانان مورد تأیید اتحادیه جهانی نیز قرار گرفت.

سروری تاکید کرد: از رضا لایق دبیر فدراسیون کشتی که دبیر مجمع کشتی نیز هستند خواستیم که درخواست ما را به وزارت ورزش و جوانان انتقال دهد. خواست اصلی روسای هیئت‌های کشتی بعنوان اکثریت اعضای مجمع فدراسیون، رعایت دقیق اساسنامه فدراسیون است و طبق این اساسنامه درخواست برگزاری مجمع انتخاباتی را داریم.

وی افزود: کشتی کشور بعنوان پرافتخارترین ورزش ایران در رقابت‌های جهانی و المپیک نباید بلاتکلیف باشد و هرچه زودتر باید با تعیین رئیس جدید برنامه‌های خود را ادامه دهد. اگر روند به همین شکل پیش برود مطمئنا دچار یک بی برنامه گی و رکود خواهیم شد.

وی در پایان خواستار حمایت وزارت ورزش و جوانان از کشتی کشور شد و خاطرنشان کرد: بهرحال باید مسائل کشتی در داخل کشور با یک همدلی و دوستانه حل شود و طبق اساسنامه، مجمع انتخاباتی می‌تواند هرچه زودتر برگزار شود و نباید بگذاریم که پای مراجع بین المللی به این موضوع باز شود و آن‌ها برای ما تعیین تکلیف کنند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

صحبت های روسای هیئت های کشتی استان های البرز و خراسان جنوبی درباره وضعیت فدراسیون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار