پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد احتمالاً علیه نخست‌وزیر این رژیم و همسر او به علت پرونده فساد مالی آنان اعلام جرم خواهد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد احتمالاً علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم، اعلام جرم می‌کند.

پلیس روز یکشنبه اعلام کرد شواهد کافی برای وارد کردن اتهامات فساد مالی و رشوه گرفتن به نتانیاهو و همسرش در اختیار دارد.

پلیس رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر و همسرش سارا را به دریافت رشوه و ارتکاب دیگر تخلفات مالی در پرونده بزرگترین شرکت مخابراتی تل آویو متهم کرده است.

پلیس اسرائیل بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم و همسرش سارا را به دریافت رشوه و ارتکاب دیگر تخلفات مالی در پرونده "Bezeq" بزرگترین شرکت مخابراتی رژیم صهیونیستی متهم کرده است.

پلیس و یک نهاد دولتی اسرائیل نتایج یک ماه تحقیقات کیفری موسوم به "پرونده ۴۰۰۰" را منتشر کردند.

نتایج تحقیقات کیفری نشان می‌دهد اسناد و مدارک کافی برای اعلام جرم علیه بنیامین و همسرش سارا و همچنین شائول الوویچ سهامدار عمده شرکت مخابرات و همسرش اریس وجود دارد.

در بخشی از نتایج تحقیقات آمده است، نتانیاهو، وزیر ارتباطات وقت و نخست وزیر به رشوه و زد و بند‌های مالی به نفع الوویچ، که مسئولیت نظارت بر وب سایت خبری والا را نیز برعهده داشت متهم شده است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین با هدف ارائه منافع مالی به "بزک" در امور فعالیت‌های تنظیم کننده‌های مقرراتی دخالت کرده است.

الوویچ از دوستان نزدیک نتانیاهو در ازای دریافت کمک‌های مالی از سوی وی، از طریق وب سایت والا کمک‌های زیادی به پوشش‌های رسانه‌ای فعالیت‌های نتانیاهو کرده است.

انتهای پیام/

پلیس اسرائیل از دستیابی به مدارک مربوط به اتهامات مالی نتانیاهو خبر داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۰۱ ۱۱ آذر ۱۳۹۷
بنیامین نتانیاهو دیدی؟!! آخر سر خیاط در کوزه افتاد....چطوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۰۱ ۱۱ آذر ۱۳۹۷
بنیامین نتانیاهو دیدی؟!! آخر سر خیاط در کوزه افتاد....چطوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار