فعال شدن رشته ورزشی گلف در هرمزگان نیازمند حمایت و توجه ویژه مسئولان است.

بیژن شبانکاره رئیس هیات گلف هرمزگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،گفت: فعال شدن رشته ورزشی گلف در استان نیازمند حمایت و توجه ویژه مسئولان است.

وی با اشاره به اینکه در گذشته تنها یک اسم از ورزش گلف در استان وجود داشته است، افزود: از زمانی که بنده به عنوان نخستین رئیس این هیات ورزشی انتخاب شدم کارهای زیادی برای فعال شدن این رشته ورزشی انجام شده اما برای رسیدن به اهداف مدنظر نیازمند حمایت و توجه ویژه مسئولان هستیم.

رئیس هیات گلف هرمزگان گفت: برای راه اندازی نخستین زمین مینی گلف در استان رایزنی های زیادی با مسئولان اداره کل ورزش و جوانان و ادارات و سازمان های مختلف صورت گرفته و امیدواریم این موضوع به زودی محقق شود.

به گفته وی برای ایجاد هر زمین مینی گلف به طور میانگین حدود ۵ میلیون تومان اعتبار نیاز است.

بیژن شبانکاره با اشاره به اینکه تجهیزاتی از جمله توپ و دسته از سوی فدراسیون گلف کشور به هیات استان تحویل داده شده است، افزود: در تلاش هستیم تا نخستین دوره آموزش رایگان مینی گلف را به زودی در استان برگزار کنیم تا نفرات مستعد به اردوی تیم منتخب استان دعوت شوند.

وی گفت: در صورت حمایت مسئولان و با توجه به اینکه این رشته ورزشی محدودیت سنی ندارد می توان رشته گلف را در بین همه قشرهای مردم و در ادارات و سازمان های مختلف از جمله مدارس فراگیر کرد.

رئیس هیات گلف هرمزگان افزود: راه اندازی سایت هیات گلف استان و تشکیل هیات رئیسه از دیگر اقدامات هیات گلف هرمزگان در چند ماه گذشته بوده است.

نخستین مجمع هیات گلف هرمزگان ۱۳ مرداد سال جاری برگزار و بیژن شبانکاره ۳۷ساله با کسب ۱۶ رای از ۱۷ رای ماخوذه به مدت ۴ سال سکاندار این هیات ورزشی شد.

پیش از این جهانگیر حاجی زاده به مدت هشت ماه سرپرستی این هیات ورزشی را بر عهده داشت.

انتهای پیام/ب

فعالیت های هیات گلف هرمزگان

برچسب ها: گلف ، ورزش همگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
United Arab Emirates
مصطفی
۰۹:۲۲ ۱۳ آذر ۱۳۹۷
با سلام . کشوری که با خشکسالی دست و پنجه نرم میکند . چه نیازی به گلف دارد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۱۲ آذر ۱۳۹۷
موفق و سربلند باشید.