رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: صداوسیما با مهندسی و مدیریت پیام‌های فرهنگی و اجتماعی، جایگاه مهمی در پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ حجت الاسلام نورالله قدرتی در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: آموزش عمومی یکی از نیاز‌های اساسی جامعه در حوزه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی است و رسانه ملی می‌تواند نقش اثر گذاری در این گونه آموزش‌ها داشته باشد.

وی تاکید کرد: از آنجا که برنامه‌های رسانه ملی مورد توجه مردم است تولید برنامه‌های مناسب که اخلاق را گسترش می‌دهند نقش موثری در تعالی و پیشرفت جامعه دارد.

رئیس کل دادگستری استان گفت: تهاجم فرهنگی، بافت جمعیتی جوان و تحولات اجتماعی از عوامل افزایش آسیب‌های اجتماعی است که رسانه ملی در کنترل هر سه حوزه می‌تواند نقش محوری ایفا کند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین هم در این دیدار گفت: صدا و سیما به عنوان رسانه ملی با بهره گیری از توانایی‌ها و امکانات خود می‌تواند نقش موثر و اساسی در ایجاد نشاط و ترویج امیدواری در جامعه داشته باشد.

محمد قاسمی در ادامه خاطرنشان کرد: برنامه سازان رسانه ملی باید در ساخت برنامه‌های تولیدی به موضوع پیشگیری از وقوع جرائم و کاهش آسیب‌های اجتماعی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال تضعیف بنیان خانواده ایرانی هستند، تاکید کرد: استفاده ناصحیح از فضای مجازی این تکنولوژی را به یک تهدید و آسیب اجتماعی تبدیل کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: رسانه ملی به عنوان یک رسانه فرهنگ ساز باید جامعه بخصوص قشر جوان را از آسیب‌ها و کارکرد‌های فضای مجازی آگاه کند.

سعید انبارلویی مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین هم در این دیدار از آمادگی این مرکز برای ساخت برنامه‌های تولیدی با همکاری دستگاه قضایی استان به منظور آگاه سازی جامعه از جرائم و آسیب‌های اجتماعی خبر داد. رئیس کل دادگستری قزوین.

انتهای پیا/

دیدار رئیس کل دادگستری استان قزوین  با مدیرکل صدا و سیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار