فرمانده انتظامی شهرستان رشت از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با عنوان طرح شهید حسن پاینده در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سرهنگ علی رمضانی فرمانده انتظامی شهرستان رشت گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با عنوان طرح شهید حسن پاینده از شهدای امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز، تشدید برخورد با اراذل و اوباش، مخلان نظم و امنیت و مزاحمان نوامیس و همچنین مبارزه با مواد مخدر در سطح شهرستان در حال اجرا است.

وی با اشاره به کشف ۴۹۰ گرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۴ نفر توزیع کننده موادمخدر در راستای اجرای این طرح افزود: دستگیری ٥ نفر از مزاحمان خیابانی، جمع آوری ١٧ نفر معتاد، دستگیری ٥ نفر معتاد در حین استعمال مواد مخدر، اجرای چند حکم قضایی، پاکسازی پارک‌های و تفرجگا‌های سطح شهر از نتایج اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه در این طرح برای ١٥ واحد صنفی اخطاریه پلمپ نیز صادر شده است از شهروندان خواست هر گونه اخبار و اطلاعات را به سامانه ١١٠ اطلاع دهند و در راستای تامین نظم و امنیت بیش از پیش با پلیس همکاری کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در رشت به اجرا درآمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.