معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور انتظارات مردم از مدیران را به حق دانست و گفت: در ۴ دهه زمان سپری شده از انقلاب مهم‌ترین عامل ثبات و امنیت کشور مردم هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در آئین تکریم و معارفه استاندار آذربایجان شرقی در تبریز گفت: اگر امروز حاصل کار مسئولان رضایتمندی مردم باشد هیچ تهدیدی کشور را متزلزل نمی‌کند.

وی گفت: مردم با ایمان و علاقه خود نظام و انقلاب را پشتیبانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه آمریکا فقط به دنبال تحریم اقتصادی نیست بلکه با تمام ظرفیت و توان به دنبال شکست مقاومت مردم است، گفت: اگر دچار غفلت راهبردی شویم، پشتوانه مردمی را با عملکرد خود از دست می‌دهیم.

معاون وزیر کشور ادامه داد: مردم بی توجه به گروه بندی‌های سیاسی، خواهان وحدت تمام گرایش‌ها و جناح‌ها و قوا‌ها هستند و از همه مسئولان اقتدار و ساماندهی امور را می‌خواهند.

وی با تاکید بر اینکه باید در میان مردم حضور یافت و حرف آن‌ها را شنید، گفت: مردم از دیدن مسئولان در کنار خود لذت می‌برند.

ذوالفقاری با اشاره به اینکه قانون بازنشستگی در وزارت کشور بدون هیچ تبصره‌ای اجرا شد، ادامه داد: مردم از همه مسئولان می‌خواهند که پایبند به قانون و ارزش‌ها باشند.

وی با بیان اینکه بروکراسی در ادارات مردم را خسته کرده است، گفت: باید از دقایق خود بیشترین استفاده را برای خدمت به مردم داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه ساختار‌های موازی و تداخل کاری باید از بین برود، گفت: استانداران مسئول برگزاری ۳۳ شورا و کارگروه هستند و ۸۰ کارگروه هم توسط معاونان استاندار اداره می‌شود.

معاون وزیر کشور در پایان گفت: ستون کشور و انقلاب، ولی فقیه است و تحت هدایت‌ها و مدیریت مقام معظم رهبری در کشور در جنگ اقتصادی هم پیروز می‌شویم.

در این آئین از خدمات مجید خدابخش تقدیر و محمدرضا پورمحمدی به عنوان استاندار آذربایجان شرقی معرفی شد.

 

انتهای پیام/ش

برگزاری مراسم تودیع استاندار آذربایجان شرقی

 

برچسب ها: جوانان ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.