معاون درمان وزیر بهداشت با اشاره به گسترش خدمات درمانی و بهداشتی در سطح کشور گفت: ۲۵۰ کلینیک تخصصی در کشور راه‌اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، قاسم جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت در گرمسار با بیان اینکه ۱۸۰ اورژانس بیمارستانی در راستای طرح تحول سلامت در دستور کار قرار دارد، گفت: ۱۲۰ اورژانس بیمارستانی در کشور راه‌اندازی شده و ۶۰ پروژه دیگر تا پایان سال ۹۷ یا اوایل سال آینده بهره‌برداری می‌شود و این در حالی است که بیمارستان‌ها و بخش‌های نیمه‌کاره‌ای در سایر استان‌های کشور وجود دارد که در دست اقدام هستند.

وی از ساخت بالغ‌بر ۵۰۰ کلینیک تخصصی در کشور خبر داد و افزود: ۲۵۰ کلینیک در راستای طرح تحول سلامت در کشور بهره‌برداری شده و مابقی نیز در دست اجرا هستند تا بتوانیم درراه گسترش خدمات بهداشتی و درمانی کشور موفق عمل کنیم.

وی با تأکید بر اینکه بالغ‌بر دوسوم کلینیک‌ها ساخته‌شده و مابقی در حال اتمام است، ابراز داشت: یک‌سوم کلینیک‌های ویژه‌ای که باقی‌مانده به‌زودی به مرحله بهره‌برداری می‌رسد و راه‌اندازی این کلینیک‌ها می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات را در حوزه ارائه خدمات درمانی به عموم مردم رفع می‌کند.

جان بابایی بابیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی متعهد به تعویض دستگاه‌های دیالیز بیمارستان معتمدی گرمسار شده است، تصریح کرد: بخش سی‌تی‌اسکن بیمارستان معتمدی گرمسار نیازمند تجهیزات به‌روز است که تأمین تجهیزات لازم این بخش در دستور کار وزارت بهداشت قرار دارد.

انتهای پیام / گ

حضور معاون درمان وزیر بهداشت در گرمسار

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار