مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: کانون ها و انجمن های صنفی استان اردبیل در جهت احقاق حقوق کارگران قدم بردارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، قاسم رحیمی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در جلسه رفع مشکلات انجمن های صنفی شرکت های خدماتی استان اردبیل از کانون و انجمن های صنفی خواست که همچون گذشته به مثابه بازوی پرتوان همکار و یاور همکاران و کارگران استان باشند و در جهت احقاق حقوق مشروع این قشر ضعیف قدم بردارند.

وی رفع معضلات کارگران استان اردبیل را از اولویت ها و برنامه های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل دانست و با تاکید به این که رفع معضلات و ارائه خدمات به این عزیزان مستلزم همکاری و همدلی همه دست اندرکاران بویژه انجمن های مربوطه است از آنان خواست تا با تشکیل جلسات مستمر و احصاء مشکلات کارگران خدماتی و انعکاس به اداره کل استان زمینه خدمت رسانی بیشتر به این عزیزان را فراهم نمایند.

رئیس انجمن صنفی کارگران استان اردبیل با اشاره به اهداف تشکلات کارگری، افزود: این تشکلات همسو و در راستای رفاه جامعه کارگران کشور فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ح

تشکلات کارگری در راستای رفاه جامعه کارگران کشور فعالیت می کنند

برچسب ها: انجمن صنفی ، کارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.