رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: طی 8 ماهه سالجاری بالغ بر 5 هزار بازرسی از نانوایی های استان صورت پذیرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از نادر میرشکار رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان  سیستان و بلوچستان، گفت: از ابتدای سالجاری تا پایان آبان ماه تعداد 5 هزار و 379 بازرسی از نانوایی ها در سطح استان صورت پذیرفته که از این تعداد 209 پرونده تخلف به ارزش یک میلیارد و 402 میلیون و 552 هزار و 638 ریال تشکیل و جهت صدور حکم به مراجع قضایی ارجاع شده است.

وی ادامه داد: کل واحدهای نانوایی فعال در استان به تعداد یک هزار و 312 می باشد که از این تعداد یک هزار و 88 واحد حمایتی و 224 واحد نیز آزاد است.

میرشکار افزود: طی 8 ماهه امسال تعداد 34 جلسه در راستای حمایت از این بخش ( اعم از تولید کنندگان و مصرف کنندگان )برگزار شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در پایان اعلام داشت: هم استانی های عزیز می توانند گزارشات خود را در خصوص تخلفات اقتصادی از جمله گرانفروشی ،کم فروشی وتقلب ، احتکار ، انبارهای بی نام نشان و... از طریق تماس تلفنی باشماره 124 ستادخبری سازمان در طول شبانه روز ( ازساعت 6صبح الی 13 و 16 الی 19 پاسخگویی اپراتور واز ساعت 19 به بعد از طریق تلفن پیامگیر ویا با حضور در محل سازمان به حوزه ستادخبری بصورت حضوری وکتبی گزارشات خود را ارائه نمایند وپس از اخذ گزارش ، بازرسین این سازمان سریعاً اقدام به بررسی واعلام نتیجه گزارش ( متخلف – غیرمتخلف) کرده که پس از آن طی تماس با شاکی نتیجه گزارش اعلام خواهد شد

گفتنی است: هم استانی های عزیز می توانند از طریق پورتال سازمان به آدرسcppo.mimt.gov.ir نیز گزارشات خود را ثبت که از همین روش نیز گزارشات مردمی قابل رسیدگی از طرف بازرسان است.

انتهای پیام/ب

 

انجام بیش از 5 هزار بازرسی از نانوایی های سطح استان سیستان و بلوچستان

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار