فرمانده انتظامی استان کرمان حضور سریع تیم‌های انتظامی در محل وقوع جرم و اجرای عملیات‌های ضربتی را ضامن افزایش احساس امنیت شهروندان برشمرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار رضا بنی اسدی فر، فرمانده انتظامی استان کرمان به همراه جمعی از اعضای شورای تامین استان در بازدید از مرکز فوریت‌های پلیسی گفت: طی سال جاری طرح تجمیع خطوط مرکز فوریت‌های پلیسی در مرکز استان اجرائی شد و در پی آن با تماس هر شهروند با پلیس در هر نقطه استان، زنگ مرکز فوریت‌های پلیسی مرکز استان به صدا در می‌آید.

وی افزود: در واقع با اجرای این طرح، تمامی تیم‌های انتظامی جهت رسیدگی به فوریت‌های پلیسی در هر نقطه استان از این مرکز هدایت عملیاتی می‌شوند.

سردار بنی اسدی فر بیان داشت: این طرح با هدف تمرکز و هدایت عملیات‌های پلیسی از یک نقطه واحد در مرکز استان و بمنظور افزایش سرعت عمل در اعزام تیم‌های گشتی صورت گرفت که بحمدالله نتایج خوبی را بهمراه داشته است.

فرمانده انتظامی استان با قدردانی از زحمات کارکنان این مرکز تصریح کرد: حضور سریع تیم‌های انتظامی در محل وقوع جرم و اجرای عملیات‌های ضربتی ضامن افزایش احساس امنیت شهروندان هستند و تلاش همیشگی مجموعه انظامی سراسر استان نیز تحقق همین امر مهم است.

سردار بنی اسدی فر افزود: از شهروندان نیز انتظار می‌رود در هنگام تماس با ۱۱۰ جزئیات حوادث را با آدرس دقیق به اپراتور گزارش دهند و به توصیه‌های ماموران تا قبل از رسیدن تیم‌های گشت انتظامی توجه داشته باشند.
انتهای پیام/ی

قدردانی از زحمات کارکنان مرکز فوریت‌های پلیسی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار