تیم ملی بسکتبال ایران با پیروزی مقابل فیلیپین به سهمیه مسابقات جام جهانی ۲۰۱۹ چین دست پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی بسکتبال ایران در دومین مسابقه خود در پنجمین پنجره انتخابی جام جهانی 2019 ، به مصاف تیم ملی فیلیپین رفت.

بسکتبال ایران به جام جهانی رسید / آسمان‌خراش‌ها مسافر چین شدند

آسمان خراش های ایران که تنها به یک پیروزی برای تصاحب سهمیه مسابقات جام جهانی 2019 نیاز داشتند با شکست دادن فیلیپین آن هم در خانه‌ی این تیم، سهمیه مسابقات جهانی را از آن خود کردند.

تیم ملی بسکتبال ایران از ساعت 15 به وقت ایران و 19:30 به وقت محلی (مانیل) به مصاف تیم ملی فیلیپین رفت آن هم در شرایطی که سالن میزبان این مسابقه مملو از تماشاگران فیلیپینی بود و کار را برای ملی پوشان ایران سخت‌تر کرده بود.

بسکتبال ایران به جام جهانی رسید / آسمان‌خراش‌ها مسافر چین شدند

شاگردان مهران شاهین طبع در پایان کوارتر نخست این بازی و در حالی که دو تیم جدالی به شدت پایاپای داشتند 20 بر 19 بازنده شدند. در کوارتر دوم این بازی نیز تیم فیلیپین با حساب 19 بر 16 به برتری رسید. در سومین کوارتر اما هر دو تیم موفق به کسب 15 امتیاز شدند و همه چیز برابر پیش رفت.

در کوارتر پایانی این مسابقه که بسیار حساس و نفس گیر پیش می‌رفت، دو تیم تا امتیاز 70 بسیار نزدیک به هم امتیاز می‌گرفتند و کار برای هر دو تیم به شدت سخت شده بود, اما در ثانیه های پایانی این مسابقه تیم ایران توانست بر بازی مسلط شده و با اختلاف 8 امتیاز و نتیجه 78 بر 70 به برتری دست پیدا کند و به یک پیروزی شیرین برسد. 

بسکتبال ایران به جام جهانی رسید / آسمان‌خراش‌ها مسافر چین شدند

تیم ملی بسکتبال ایران پیش از این و در دیدار رفت مقابل فیلیپین که در پنجره چهارم و به میزبانی تالار بسکتبال آزادی برگزار شده بود نیز به پیروزی رسیده بود. آسمان خراش های ایران در پنجره پنجم  و در بازی نخست خود مغلوب استرالیا شدند اما با شکست دادن تیم ملی فیلیپین بلیت مسابقات جام جهانی 2019 را تصاحب کردند. 


بیشتر بخوانید:

داوودی: تیم ملی باید از حاشیه‌ها دور شود/ چالش سختی پیش روی ماست

پیروزی تیم ملی بسکتبال ایران مقابل قطر در دیداری دوستانه

آسمان خراش‌های ایران راهی ملبورن شدند

تیم ملی بسکتبال ایران در یک قدمی جشن صعود به جام جهانی


انتهای پیام/

تیم ملی بسکتبال ایران جهانی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Ft
۱۹:۱۱ ۱۲ آذر ۱۳۹۷
ماشالله به بچه ها