وزیر صنعت معدن و تجارت تسهیلات اشتغال‌زایی دولت در سال جاری را ۲۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: دولت با تلاش خود این رقم را برای سال آتی قرار داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، رضا رحمانی وزیر صنعت معدن و تجارت در حاشیه بازدید از کارخانه فولاد شاهرود گفت: دولت طرح رونق تولید را برای حمایت از تولیدکنندگان ارائه کرده است و این طرح سبب شد تا بسیاری واحد های صنعتی، معدنی و کشاورزی دوباره به چرخه تولید بازگردند.

وی افزود: دولت حتی به واحد هایی که بدهی بانکی و یا چک برگشتی داشتند نیز تسهیلات رونق تولید را به شرطی که این وام ها به تولید منجر شود، ارائه کرد.

وزیر صنعت با بیان اینکه منابع موجود در کشور و استان سمنان باید به تولید وارد شود، تاکید کرد: از مدیرکل صنعت معدن استان سمنان می خواهیم تا در راستای ارتقای تولید بجنگد تا شاهد رفع موانع و به خصوص در حوزه عدم تبادلات بانکی باشیم.

رحمانی به دیدار روز گذشته خود با رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: همانطور که معظم له تاکید دارند، می بایست به مقوله تولید داخلی نگاه ویژه ای داشته باشیم در این رابطه اما در هفته گذشته و در زمان بستن بودجه از سوی دولت رئیس جمهور چندین جلسه تاکید کردند که تولید و اشتغال ارتقا یابد.

انتهای پیام /  گ

حضور وزیر صنعت معدن و تجارت در شاهرود

برچسب ها: تسهیلات ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.