به گزارش گروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سیزدهم آذر ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

 

1550...0914: لطفا پیگیری کنید ایران خودرو ماشین های ثبت نامی با موعد تحویل تیر ماه را تحویل نمی دهد! فروش های قطعی را هم تحویل نمی دهد !

 

6495...0912: می خواستم اطلاع بدهم که پمپ های بنزین دست کاری شده و به جای بنزین هوا به ماشین می زنند. لطفا رسیدگی کنید. ممنون

 

9184...0912: تابستان سال ٩٦  براي پژو ٢٠٠٨ ثبت نام كرديم تحويل اسفند ٩٦ كه هنوز به ما ندادند، با تماس با ايران خودرو الان ٣ ماه در جواب مي گویند که فعلا ثبت نام بهمن تحويل داده شده است، يعنی از ابتدای تحويل تا بهمن حدود٧٠٠٠ دستگاه تا كنون تحويل داده شده ، الان به جرات بالای ١٥٠٠٠ دستگاه پژو ٢٠٠٨ تحويل داده شده كه با استعلام از راهنمايی و رانندگی كه تاكنون چند عدد كارت خودرو پژو٢٠٠٨ صادر شد مشخص مي شود كه آزاد می فروشند و مردمی كه ثبت نام كرده‌اند بايد منتظر بمانند.

 

7382...0913: چرا بسته حمایتی به کارگران یا کسانی که شغل آزاد دارند مثل همسر من با روزی 20 تومان کار می کند تعلق نمی گیرد. اما  بازنشستگان لااقل حقوقی دارند؟ لطفأپیگیری کنید؟

 

6456...0915: با توجه به اعلام معاون مالی و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش از رسانه ملی که حق الزحمه امتحانات نهایی 96 شهریورماه سال جاری واریز ولی با وجود اینکه در آذر قرار داریم کسی پیگیر یا پاسخگو نیست؟

 

6584...0912: به مناسبت هفته اچ ای وی ایدز و با توجه به برنامه استراتژی چهارم که کلیه ارگان ها در امر اطلاع رسانی دخیل می باشند در نظر است کارناوالی با حضور تیم اکادمی اسکیت ایران زمین با مربی گری اقای ریاحی مربی تیم ملی در بلوار کشاورز برگزار گردد. این برنامه با همکاری مرکز شمال غرب و شهرداری منطقه 6 در تاریخ 14 آذر در بلوار کشاورز برگزار می شود.

 

6300...0937: لطفا از اوضاع سخت ۱۳۵ اپراتور ایستگاه دوچرخه های مشهد گزارشی تهیه کنید کسی پاسخگو مشکلت نیست هر دو یا سه ماه یک حقوق دریافت می کنیم. بیمه هر چند ماه یک بار. همه متاهل و گرفتار. لطفا کاری کنید

 

9034...0916: آیا می دانید در شهر خرم آباد گوشت دولتی و یارانه ای بین ادارات و مدیران کل و مسئولین توزیع می کنند، چرا بین مردم عادی توزیع نمی‌کنند.مردمی که اداره ای نیستند باید چه کنند.

 

4195...0937: دربودجه ۹۸ بفرمایید دولت یارانه ها را اضافه کند زندگی ما با یارانه می گذرد و با گرانی دیگه کفاف زندگی را نمی دهد.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۳:۴۰ ۱۴ آذر ۱۳۹۷
سلام خواهشا یه گزارش از تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی بگیرید به خدا چند هزار جوان را از بلا تکلیفی در میارید با تشکر فراوان
آخرین اخبار