رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سروآباد از تردد تریلر کشنده و اتوبوس از جاده سروآباد - کامیاران تا اطلاع بعدی خبرداد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،  استواری رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سروآباد گفت: براساس مصوبه شورای ترافیک شهرستان سروآباد عبور تریلر کشنده و اتوبوس از جاده سروآباد - کامیاران تا اطلاع بعدی ممنوع اعلام شد.

وی با اشاره به نصب تابلوی عبور تریلر و اتوبوس ممنوع در ابتدای این جاده ارتباطی افزود: جاده سروآباد - کامیاران فاقد خط کشی، تابلوهای راهنمایی و ایمنی لازم است به همین دلیل تردد در این مسیر ممنوع است.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سروآباد اضافه کرد: هم اکنون پیمانکار قطعه پنجم این پروژه مشغول زیرسازی و آسفالت آن است و قطعه اول نیز به طول 6 کیلومتر در حال برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار است.
وی تاکید کرد: تا زمانی که اداره راه و شهرسازی نسبت به ایمن سازی این مسیر اقدام نکند، تردد تریلر و اتوبوس در این مسیر ممنوع است.

وی یادآور شد: پیش از این نرده های پل روستای رزاب که در این مسیر قرار دارد چندین بار توسط تریلر های کشنده شکسته و تعمیر و بازسازی شد.

انتهای پیام/م

ممنوعیت تردد در جاده سروآباد - کامیاران

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.