استقبال نتانیاهو از عملیات ارتش رژیم صهیونیستی برای کشف تونل‌های ادعایی حزب‌الله

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیه‌ای به نقل از بنیامین نتانیاهو، از عملیات ارتش این رژیم برای کشف تونل‌های ادعایی حزب‌الله در مرز لبنان، استقبال کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه صهیونیستی جروزالم پست، دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی با استقبال از عملیات ارتش این رژیم برای کشف و تخریب تونل های ادعایی حزب‌الله لبنان، بیانیه ای به نقل از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل منتشر کرد و مدعی شد نیروهای این رژیم در مرحله اول عملیات موفق بوده اند.

در بخشی از این بیانیه ادعا شده است: هرکسی تلاش کند به اسرائیل آسیب برساند، بهای سنگینی را پرداخت خواهد کرد. ما به فعالیت های مخفی و آشکار خود برای  تامین امنیت ادامه می دهیم.

روز گذشته، منابع صهیونیستی از آغاز عملیات ارتش این رژیم علیه تونل‌های ادعایی حزب‌الله در مرز سرزمین‌های اشغالی و لبنان خبر دادند. این عملیات در خاک فلسطین اشغالی انجام شد.

نتانیاهو در دیدار روز دوشنبه خود با مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در بروکسل، او را در جریان این عملیات گذاشته بود. وی همچنین به پمپئو گفته بود نفوذ ایران در سوریه، عراق، لبنان و دیگر نقاط جهان باید متوقف شود.

رژیم اشغالگر با طرح ادعایی مبنی بر حفر تونل توسط نیروهای حزب الله، آن را نقض آشکار حاکمیت [غیرقانونی] اسرائیل و قطعنامه 1701 شورای امنیت سازمان ملل قلمداد کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار