توجه به غربالگری سلامت کارکنان از جمله اولویت‌ها است/بهداشت حرفه‌ای تاثیر مثبتی بر کیفیت زندگی افراد جامعه داردمدیر کل امور اداری و مالی استانداری خراسان رضوی توجه به غربالگری سلامت کارکنان را با توجه به اهمیت و نقش آن در ارتقا بهره وری از جمله اولویت‌های دستگاه‌ها برشمرد.
 
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمد صادق براتی مدیر کل اداری و مالی استانداری خراسان رضوی با بیان این مطلب گفت: بمنظور تأمین، حفظ و ارتقا سلامت جسمی، روانی و اجتماعی شاغلان دستگاه‌ها و نهاد‌های دولتی؛ اجرا، پایش و ارزشیابی برنامه عملیاتی تامین سلامت کارکنان دولت دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد: به همین منظور در چندین مرحله غربالگری‌هایی در استانداری خراسان رضوی صورت گرفته است که با استقبال اکثر پرسنل و کارکنان مجموعه مواجه شده است.

مدیر کل امور اداری و مالی استانداری خراسان رضوی گفت: انسان‌ها بیش از یک سوم زندگی خود را در محیط‌های کاری که دارای عوامل مخاطره آمیز می‌باشد سپری می‌کنند.

براتی افزود:بهداشت حرفه‌ای بعنوان یک استراتژی با اهمیت تلقی شده که نه تنها سلامت شاغلان؛ بلکه تأثیر مثبت و قابل ملاحظه‌ای در بهره وری و کیفیت محصولات، انگیزش کاری، رضایت شغلی و نهایتاً کیفیت کل زندگی افراد جامعه دارد.

انتهای پیام//ج.ر
 

بهداشت حرفه‌ای بعنوان یک استراتژی با اهمیت تلقی شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.