معاون امور دهیاری‌های سازمان امور شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور گفت: ۷۵ درصد اعتبارات دهیاری‌ها برای طرح‌های اشتغالزایی روستایی اختصاص یافت.

جندقیان معاون امور دهیاری‌های سازمان امور شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز یزد:گفت: ۷۵ درصد از اعتبارات ارزش افزوده دهیاری‌ها مربوط به دولت‌های یازدهم و دوازدهم است که برای اشتغال در روستا‌ها تخصیص یافته است.

جندقیان افزود: از بدو تاسیس دهیاری ها، وزارت کشور بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان به دهیاری‌ها اختصاص داده که ۷۵ درصد آن در دولت‌های یازدهم و دوازدهم بین روستا‌ها توزیع شده است.

معاون امور دهیاری‌های سازمان امور شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور بر لزوم افزایش بهره وری در روستا‌ها تاکید کرد وگفت: باید رویکرد‌ها تغییر پیدا کند و زمینه سرمایه گذاری سرمایه گذاران با توجه به سیاست‌های رونق و اشتغال پایدار در روستا‌ها فراهم شود.

وی با اشاره به اجرای موفق طرح‌های روستایی در استان یزد افزود: طرح‌های اطراف استان یزد نشان میدهد که ازمتوسط جامعه روستایی کشور برای ایجاد طرح‌های روستایی موفق، از سطح بالاتری برخوردار است.

معاون امور دهیاری‌های سازمان امور شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور با اشاره به برنامه‌های این نهاد برای توسعه پایدار اشتغال و درآمد پایدار دهیاری‌ها بیان داشت: یکسری اعتباراتی با پست بانک به تفاهم رسیده ایم و در حال رایزنی با فرمانداری، بخشداری و دهیاری هستیم تا طرح های خود را به ما اعلام کنند و تاحد امکان کمک می کنیم.

لازم به ذکر است جندقیان معاون امور دهیاری‌های سازمان امور شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور و جمعی از مسئولان بافق از ظرفیت‌ها و طرح‌های روستایی این شهرستان بازدید کردند.
انتهای پیام/ ص

ضرورت تسهیل در سرمایه گذاری اشتغال پایدار در روستاها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.