سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: باشگاه ما با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می کند اما بازیکنانمان همچنان تمام تلاششان را برای تیم می کنند و من بابت این موضوع از آنها ممنون هستم.

تارتار: مشکلات مالی زیادی داریم اما بازیکنانمان تمام تلاش خود را برای تیم می کنندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم که برای دیدن بازی 2 تیم پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان به استادیوم آزادی رفته بود در مورد مشکلات باشگاه پارس جنوبی جم گفت: با توجه به اینکه باشگاه ما بامشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می کند اما بازیکنانمان همچنان تمام تلاششان را برای تیم می کنند و من بابت این موضوع از آنها ممنون هستم. امیدوارم به مشکلات باشگاه رسیدگی شود.

او در مور اینکه آیا به نتیجه گیری مقابل تیم پرسپولیس خوش بین هستند یا خیر گفت: تمام تلاشمان را می کنیم. انسان با امید زنده است، ما نیز تیم خوبی هستیم و در بازی های بزرگ نتایج خوبی را گرفته ایم. پرسپولیس تیم محبوب من است اما به هر حال ما فوتبال حرفه ای بازی می کنیم و تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم پارس جنوبی جم انجام خواهیم داد.

تارتار در مورد شرایط باشگاه پارس برای ادامه فصل گفت: اگر تا قبل از بازی مقابل پرسپولیس مشکلات باشگاه برطرف نشود برای نیم فصل دوم کار بسیار سختی خواهیم داشت و حفظ بازیکنانمان کار دشواری خواهد بود. نیم فصل به مانند پیش فصل نیست که بازیکن زیادی برای انتخاب کردن وجود داشته باشد. امیدوارم مشکلات تا قبل از بازی مقابل پرسپولیس حل شود.

او در مورد بازی 2 تیم پرسپولیس و ذوب آهن گفت: پرسپولیس بسیار خوب بازی کرد و استحقاق پیروزی را داشت.


بیشتر بخوانید:

پارس‌جنوبی‌جم صفر - تراکتورسازی تبریز یک/ تقوی با شکست تارتار به رده سوم رسید

تارتار با ۳ گل پیکان را بدرقه کرد/ کامبک شاگردان تقوی در حضور پرشور‌ها/ نکونام پس از ۶ بازی طعم پیروزی را چشید

تارتار: از نظر فنی جزء تیم‌های خوب لیگ هستیم


انتهای پیام/

صحبت های تارتار در مورد مشکلات باشگاه پارس جنوبی جم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار