مخالفان و نمایندگان جنبش ضدسرمایه داری در فرانسه تدابیری را که دولت این کشور برای کاهش تنش اتخاذ کرده است ناکافی و با تأخیر توصیف کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، مخالفان و نمایندگان جنبش ضدسرمایه‌داری در فرانسه تدابیری را که دولت فرانسه برای کاهش تنش اتخاذ کرده است ناکافی و با تأخیر توصیف کردند.

مارین لوپن، رئیس حزب تجمع ملی فرانسه که حامی جنبش معترضان است شش ماه فرصت را که در پایان آن انتخابات اروپایی (در اواخر مه) پیش بینی شده است مسخره کرد و در توئیتی نوشت " شش ماه... یقینا این زمان اتفاقی انتخاب شده است، چون درست چند روز پس از انتخابات است. "

دامین ابد Damien Abad معاون حزب جمهوری‌خواهان فرانسه هم گفت: " این فرصت بسیار کم و بسیار دیر است. فرانسوی‌ها تدابیری را برای قدرت خرید قطعی توقع داشتند در حالی که تعلیق مالیات‌ها اعلام شده است. "

بنژامن کوشی یکی از چهره‌های برجسته جنبش معترضان از این نخستین گام تقدیر کرد، اما گفت: " فرانسوی‌ها به کم راضی نیستند. "

این تدابیر در حالی اتخاذ شده است که براساس نظرسنجی ایفوپ-فیدوسیال Ifop-Fiducial که روز سه شنبه منتشر شد میزان اعتبار امانوئل مکرون به کمترین حد خود یعنی ۲۳ درصد رسیده است که نسبت به نظرسنجی قبلی شش درصد کاهش نشان می‌دهد. این میزان اعتبار برای نخست وزیر نیز به شدت کاهش یافته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار