مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی بندرماهشهر از احداث شهرک خودرو و اشتغالزایی برای 3 هزار نفر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احمد هرمز، مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی بندرماهشهر گفت: ایجاد طرح شهرک صنعتی تخصصی-صنفی خودرو بندرماهشهر با اشتغالزایی 3 هزار نفر و سرمایه گذاری بیش از 120 میلیارد ریال به تصویب رسیده و احداث این شهرک در دهه فجر امسال آغاز خواهد شد.

وی افزود: اجرای این طرح با توجه به نیازسنجی در منطقه صورت گرفته و در جلسه اخیر مدیران شرکت شهرک های صنعتی استان خوزستان مصوبه اجرای این طرح به تصویب رسید.

هرمز تصریح کرد: تمام موانع برای اجرای این طرح بزرگ اشتغالزایی که 3 هزار فرصت شغلی ایجاد می کند رفع شده و با پیگیری انجام شده در ایام دهه فجر شاهد آغاز اجرای این طرح در بندر ماهشهر خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی بندرماهشهر اظهار داشت: این طرح در زمینی به مساحت 30 هکتار در جاده بندرماهشهر-هندیجان در 2 فاز سرمایه گذاری اجرا می شود، بخش اول سرمایه گذاری این طرح توسط بخش خصوصی با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال انجام می شود برای اجرای فاز دوم نیز در حال رایزنی با سرمایه گذاران متقاضی هستیم.

این مقام مسئول به مزایای اجرای این طرح اشاره و بیان کرد: با اجرای این طرح تمامی اصناف مرتبط با خودرو از جمله فروش قطعات خودرویی و تعمیراتی که به اصطلاح اصناف مزاحم نامیده می شوند در این محل متمرکز می شوند، که علاوه بر ساماندهی این اصناف به بهبود فضای شهری و کاهش ترافیک کمک می کند ضمن اینکه واحدهای خدماتی دیگری نیز از جمله خدمات پستی و بیمه، بانک، دولت الکترونیک و پلیس +10 نیز به منظور تسهیل بیشتر امور و اشتغالزایی در این شهرک مستقر می شوند.

انتهای پیام/گ

احداث شهرک صنعتی خودرو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.