پرداخت ۲میلیارد و۷۹۰میلیون ریال تسهیلات خرید ماشین آلات کشاورزی

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اهر از پرداخت ۲ میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال تسهیلات برای خرید ماشین آلات مدرن و خاک ورزی کشاورزی در شهرستان اهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،اسدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اهر در مراسم گرامیداشت هفته خاک و در جمع کشاورزان شهرستان اهر، گفت: این میزان تسهیلات برای خرید ۸۰ دستگاه انواع ماشین آلات مدرن و خاک ورزی کشاورزی شامل تراکتور، کمباین، دنباله بند تراکتور و ردیف کار به بهره برداران بخش کشاورزی در شهرستان اهر، پرداخت شده است.

وی، افزود: در راستای جلوگیری از هدر رفت آب بخش کشاورزی، ۶ کیلومتر از کانال‌های آبیاری عمومی کشاورزی در شهرستان اهر، بهسازی شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اهر، گفت: همچنین ۲۸ هکتار از اراضی پایاب چاه‌های کشاورزی در شهرستان اهر، به آبیاری تحت فشار تجهیز شده است.

اسدی، همچنین از پرداخت ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات برای احداث استخر‌های ذخیره آب در شهرستان اهر که شامل ۱۰ استخر است خبر داد.

آیت الله حاجی زاده امام جمعه شهرستان اهر نیز در این مراسم با بیان اینکه ۹۵ درصد غذای مورد نیاز انسان‌ها از خاک تأمین می‌شود، بر جلو گیری از آلودگی محیط زیست و به خصوص خاک بخش کشاورزی تأکید کرد.

وی گفت: کشاورزان برای تولید محصولات کشاورزی از لحاظ کمی و کیفی ضمن استفاده از تجهیزات به روز، از توصیه‌های کارشناسان کشاورزی نیز بهره‌مند شوند.

 

انتهای پیام/ش

خرید ۸۰ دستگاه انواع ماشین آلات مدرن و خاک ورزی کشاورزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.