معاون نماینده ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی گفت:به واسطه جان فشانی های شهدا امروز امن ترین نقطه در منطقه خاورمیانه هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛حجت الاسلام اکبر پور معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع)خراسان جنوبی در یادواره شهدای ورزشکار استان ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا گفت: ۴۰سال است که ما بر سر سفره شهدا نشسته ایم .

وی افزود:در طول این سالها تمام ابرقدرتهای جهان درصدد نابودی انقلاب و  کشور بودند اما هرگز راه به جایی نبردند و موفق نشدند و این امنیت در دلاوری و از خود گذشتگی شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس به دست آمده است.

حجت الاسلام اکبر پور با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهدا و درقبال آنها مسئول هستیم، گفت: اگر هشت سال دفاع مقدس نبود امروز گرگهای استکبار جهانی ما را  بلعیده بودند لذا به واسطه جان فشانی های شهدا امروز امن ترین نقطه در منطقه خاورمیانه، ایران است.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه انصار الرضا (ع)خراسان جنوبی افزود:زرین ترین برگ از تاریخ انقلاب در ایران زمانی است که شهدا از تمام هستی و جان خود برای حفظ و صیانت از کشور گذشتند و رادمردی این افراد بود که نگذاشت تا ارزشهای ما زیر گام های نامردان لگد شود.

وی اظهار کرد:هشت سال دفاع مقدس کشور را بیمه کرد و موجب شد که تیر دشمنان به سنگ بخورد.

حجت الاسلام اکبرپور بیان کرد:امروز جوانان دهه شصت و هفتادی که متأسفانه برخی افراد در داخل کشور به آنها طعنه می زنند مدافعان حرم هستند و اگر این جوانان نبودند همان طور که رهبری فرمودند باید امروز با عناصر دشمن در داخل مرزها می جنگیدیم.

معاون نماینده ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی با بیان اینکه برخی از افراد خانواده شهدا را نردبان ترقی خود قرار می دهند و پس از رسیدن به مقام آنها را فراموش می کنند ،تصریح کرد: گاهی ارزش ها به حاشیه رانده می شود که این کمال بی انصافی است.

وی ادامه داد: خیابان هایی که امروز ما به راحتی و آسوده خاطر در آنها قدم می زنیم با نام شهدا مزین شدند اما غافل از اینکه این شهدا برای برقرای امنیت همین خیابان و شهرها رفتند و متأسفانه خیلی زود خود را فراموش کردیم.

حجت الاسلام اکبرپور گفت: اگر چه امروز کشور دچار مشکلات اقتصادی است اما نباید برای حل مشکلات مملکت به بیگانگان متوسل شویم بلکه با  روحیه و کار جهادی می توان مشکلات را حل کرد.

انتهای پیام/غ

خون شهدا کشور را بیمه کرده است

برچسب ها: شهدا ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.