معاون عمران روستایی بنیاد مسکن خراسان جنوبی گفت:دستگاه های خدمات رسان باید پیش از اجرای طرح ها در روستا ها برنامه های خود را اعلام کنند.

تنها معاون روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت:ابتدای هر سال به طور کتبی به دستگاه های خدمات رسان، روستاهایی را که در طرح هادی قرار دارند اعلام می کنیم تا چنانچه آنها برنامه ای چون اصلاح و یا اجرای شبکه در این روستا ها را دارند بنیاد مسکن روستای مورد نظر را از لیست حذف کند.

وی افزود: علاوه بر آن در زمان تخصیص اعتبارات به روستاها نیز این تذکر به دستگاه های خدمات رسان داده می شود تا در صورت نیاز جابه جایی اعتبار صورت گیرد و از طرف دیگر چنانچه درخواستی برای آسفالت شکافی داشته باشند باید آنرا به تأیید کمیته حفاری شهرستان ها برسانند.

تنها با بیان اینکه در حال حاضر در استان 918 روستای بالای بیست هزار خانوار وجود دارد،گفت: 847 روستا را تهیه طرح کرده ایم و 495 روستا نیز در حال اجرای طرح هادی است که تاکنون برای آن بیش از 99 میلیارد تومان هزینه شده است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن خراسان جنوبی در خصوص بهسازی بافت های با ارزش روستایی افزود: در روستاهایی نظیر فورگ،خور،چنشت و نایبند این طرح در حال اجرا است که تاکنون برای آن 3 میلیارد و 383 میلیون تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه قیر رایگان تحول بزرگی در روستاها ایجاد کرده است،اظهار کرد: امسال 7 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار برای آن تخصیص داده شده که در حال توزیع بین روستاهای استان است.

انتهای پیام/غ

اختصاص بیش از 7 میلیارد تومان جهت توزیع قیر در روستاها

برچسب ها: بنیاد مسکن ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.