رئیس فدراسیون بوکس به اظهارات اخیر مربی تیم ملی بزرگسالان کشورمان واکنش نشان داد.

ثوری : اگر مظاهری علاقه ای به ماندن در بوکس ندارد به سلامتبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی مظاهری مربی تیم ملی بوکس بزرگسالان پس از برگزاری دومین اردو تیم ملی به کرمانشاه سفر کرده است و شنیده ها هاکی از آن بود که او از وضعیت تیم ملی ناراحت بود، تا اینکه مصاحبه‌ای از او منتشر شد مبنی بر اینکه فعلا تمایلی به ادامه همکاری با فدراسیون بوکس را ندارد. همچنین مظاهری مربی تیم ملی بوکس از نفرستادن ابلاغیه رسمی برای حضور در کمیته فنی مسابقه قهرمانی بوکس کشور ناراحت است. روز‌های حساس بوکس در حال سپری شدن است و باید منتقد و موافق دست در دست هم به پیشرفت بوکس کمک کنند.

حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس در خصوص اظهارات اخیر مظاهری در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: ما ابلاغیه رسمی اعضای کمیته فنی مسابقات قهرمانی بزرگسالان را به تمام اداره کل‌های استان‌ها ابلاغ کردیم. مظاهری باید زحمت بکشد و به اداره کل استان خود مراجعه کند و ابلاغیه را دریافت کند.

او افزود: ما کسی را از روی اجبار در تیم ملی نگه نخواهیم داشت و اگر مظاهری می خواهد برود به سلامت و در هر جایی که هست برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. با نبود او گزینه‌های زیادی خواهیم داشت و در ایران بوکسور‌های بزرگ و توانمند زیادی داریم.


بیشتربخوانید: 

احدی: ۹۰ درصد بازیکنان تیم ملی از مسابقات قهرمانی کشور انتخاب خواهند شد

ثوری: هیچ قولی مبنی بر موجودی ۱۱ میلیاردی برای فدراسیون بوکس نداده بودم

گل محمدی: رئیس فدراسیون باید به وعده‌های خود عمل کند


انتهای پیام/

اظهارات ثوری درباره مظاهری مربی تیم ملی بوکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار